Skip to main content
Beantwoord

Arris setup box VIP2952 V2 hapert bij afspelen opname of terugkijken

• September 18, 2020
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

Mijn setup box deed het prima en ineens haperde terugkijken en opnames. Spontaan stoppen en verder met volgende programma. Erg vervelend. Mijn tweede setup box aangesloten en het probleem is opgelost.

Kan ik deze omruilen voor een nieuwe?

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @GerardWijmenga, welkom hier. 

1 STB geeft dus problemen, de andere werkt wel goed. Heb je de STB die problemen geeft al eens een reset gegeven? Lost dat het probleem op? Zo niet, wil je dan jouw Forumprofiel voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant en het serienummer van de ontvanger die problemen geeft? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 22, 2020

Hoi @GerardWijmenga, welkom hier. 

1 STB geeft dus problemen, de andere werkt wel goed. Heb je de STB die problemen geeft al eens een reset gegeven? Lost dat het probleem op? Zo niet, wil je dan jouw Forumprofiel voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant en het serienummer van de ontvanger die problemen geeft? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 22, 2020

Hallo. STB weer opnieuw aangesloten en het probleem is blijkbaar opgelost. Bedankt voor de reactie.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 23, 2020

Dat is fijn. Blij te lezen dat het weer werkt. 

Mocht er weer iets zijn, dan horen wij graag weer van je.Â