Skip to main content

Beste,

Ik zit eigenlijk al vanaf 11 juni te wachten op de STB5202 Arris boxen. Ik heb al regelmatig gebeld met de servicedienst en steeds zegt men dat de levering een dag later is. Er staat bij hun in het systeem “waiting for shipment”. Het ligt aan Postnl geeft men steeds aan.

Ik vind het lastig om steeds te bellen vandaar dat ik mij tot het Forum went. Ik het het 4K abbonnement met de huidige "ZTE witte kastjes” maar het probleem is dat deze niet alle films van Netflix kan downloaden. 

Is het inderdaad zo dat de STB5202 niet gelveerd kunnen worden.

Alvast bedankt voor een reactie.

 

Met vriendelijke groet,

Habetje

 

 

Beste,

Gisterenavond een bericht van PostNl gekregen dat ze vandaag een pakket afleveren. Waarschijnlijk zijn dit de STB's.

Dus gelukkig opgelost.

Fijne dag.

 

Met vriendelijke groet,

 

Habetje


Hoi @habetje. Welkom op het KPN Forum. Heb je de TV-ontvanger inmiddels al binnen?


Hoi Vikash,

Jazeker, ze zijn een dag nadat ik dit onderwerp had geplaatst binnen gekomen.

Lag waarschijnlijk gewoon aan Postnl. die vertraging had met de levering.

De arris werkt perfect, met HDR.

Dus we kunnen weer vooruit.

Bedankt voor de info.

 

Grtz, 

Habetje

 

 


Hoi Vikash,

Jazeker, ze zijn een dag nadat ik dit onderwerp had geplaatst binnen gekomen.

Lag waarschijnlijk gewoon aan Postnl. die vertraging had met de levering.

De arris werkt perfect, met HDR.

Dus we kunnen weer vooruit.

Bedankt voor de info.

 

Grtz, 

Habetje

Wat fijn dat je de ontvanger uiteindelijk toch nog hebt gekregen en het probleem daarmee is verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :relaxed:


Hoi Vikash,

 

Zal ik zeker doen maar normaal gesproken komt dit bij KPN niet voor en waarschijnlijk heeft dit ook aan een derde partij gelegen. Alles werkt perfect.

Ben nog steeds tevreden.

Grtz,

Habetje


Reageer