Skip to main content
Arris Box start niet op , 880 en dan streepjes maar daar blijft het bij
Goedemorgen open Eyes heeft U de decoder ook een Rezet gegeven.
Goedemorgen @Open Eyes, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Foutcode 880 betekent dat de ontvanger opnieuw aan het opstarten is.. Maar klaarblijkelijk blijft hij hierin hangen, en start hij niet op. Heb je de tv-ontvanger al een keer van het stroom afgehaald, helemaal ontkoppelt? Dat lijkt me namelijk handig om even te proberen. Verder zou je nog een reset van de tv-ontvanger kunnen proberen, dit helpt vaak ook! Indien het menu niet beschikbaar is kan dat op de volgende manier:


  1. Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar (aan de achterkant) en wacht 30 seconden.
  2. Zet de tv-ontvanger aan met de schakelaar (aan de achterkant).
  3. Druk bij het zie van het eerste deel van het balkje kort op de stand-byknop van de tv-ontvanger.
Let op: Door kort op de standby knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de standby knop 3 seconden ingedrukt

4. Ga naar [Software verwijderen].

5. Selecteer [Software verwijderen] door 4-5 seconden de Standby knop ingedrukt te houden.

6. De tv-ontvanger laadt de nieuwe software in. Dit kan 20 tot 30 minuten duren.


Heeft dit niet geholpen? Dan moeten we even verder kijken. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van de tv-ontvanger (bij persoonlijke opmerkingen)?



Ik hoor graag van je!
Beste, met dank voor alle adviezen, welke tot in detail door mij zijn opgevolgd , maar helaas zonder resultaat. De BOX gaat keurig in de 880 mode, maar komt dan niet verder dan 2 streepjes en het laatste streepje blijft knipperen. Op het scherm van de TV blijft de laatste "balk "geel en blijft daar dus hangen .

Advies om ( indien dit langer dan 10 min duurt ) de gehele acties weer uit te voeren zijn gedaan, maar ik ben bank dat de ARIS Box "overleden "is
@Open Eyes, helaas dat is ook een mogelijkheid! Vul dan even jouw Forum profiel in met de gevraagde gegevens. Dan kan ik kijken of ik hem kan omruilen!
@Open Eyes, ik heb geen reactie meer gezien. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen? 🙂
Hi Susan,



BOX was blijkbaar "overleden " Nieuwe BOX besteld en geleverd. Werkt als een zonnetje



Met dank

Martin
@Open Eyes, bedankt voor je bericht! 🙂 Dat kan gebeuren inderdaad. Fijn dat de nieuwe ontvanger het wél goed doet!

Reageer