Skip to main content

Mijn Arris VIP2952 V2 is kapot. Er is een pinnetje weg uit de ethernet poort.

Hallo @kpn tv ontvanger ,

Het snelste is dan om te bellen met 0800-0402
 

Hier op het forum is er een wachttijd van enkele dagen. 


Ik heb gebeld duurde 20 minuten voor dat ik iemand aan de lijn had, hij moest even wat vragen en na een kwartier wachten werd de verbinding verbroken. Daarna weer gebeld 25 minuten wachten weer in de wacht gezet door een medewerker en na 20 minuten weer de lijn verbroken.

Schiet niet echt op 

 


Beste @kpn tv ontvanger,

Ik heb een KPN moderator op de hoogte gebracht. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit voor jou afhandelen. 


Hallo @kpn tv ontvanger ,

Het snelste is dan om te bellen met 0800-0402
 

Hier op het forum is er een wachttijd van enkele dagen. 

@kpn tv ontvanger 

Is het nog gelukt via 0800-0402? 

 

Zo nee : 

 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit voor jou afhandelen. 

 


Mijn Arris VIP2952 V2 is kapot. Er is een pinnetje weg uit de ethernet poort.

 

Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe dit heb kunnen gebeuren.

Normaal gesproken kan dit niet.

 

Zoals boven beschreven, als u dat nog niet gedaan hebt, vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.  Alleen de moderater kan deze info zien.

 

0800-0402 is gelukkig gratis.

Niet netjes dat je daarna niets meer hoorde.

Op zaterdag zijn ze er tot 17:00 uur en daarna weer maandag vanaf 08:00 uur.

 

MAAR:

Als u hierdoor geen tv kunt kijken, is het een storing en mag je ze ook morgen en na 17:00 bellen.

Als ik het allemaal goed heb begrepen. 😉

 

Een moderater kan een paar dagen, wegens drukte, duren. 😉


Hoi @kpn tv ontvanger, heb je al iemand gesproken? 

Anders hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan kijk ik met je mee.