Skip to main content

Gisteren is tijdens het schoonmaken de Arris van de kast gevallen niet op de grond hij bleef hangen de internrtkabel zat er niet meer in en toen ik die er in wilde doen bleek dat er een koperen draadje loszat..meteen losgekoppeld natuurlijk..hoe nu verder?

Mvg mistralle

*admin: afgesplitst

Hallo @Mistralle ,

Niet iedereen heeft een RJ-45 krimptang. Een vervangende kabel kun je vinden op Kabels (kpn.com)

Ook kan je ergens anders een kabel halen, belangrijk is dat het een CAT 5e ethernet kabel is.

Groet Bart


De kabel is wel ok de arrisspeler niet..daarin is er iets kapot.. dankjewel voor je reactie


Hallo @Mistralle ,

Een moderator van dit forum kan een omruil van de tv ontvanger in gang zetten.

Vul je forumprofiel de velden met label “privé” zijn alleen zichtbaar voor webcare medewerkers en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier op dit forum plaatsen maar de link die je kunt aanklikken. Gezien de drukte, duurt het even voor een reactie.

Groet Bart


Plaats even een foto van het slachtoffer.

Dan kan een moderator zien wat er scheelt. Zien is geloven.


Plaats even een foto van het slachtoffer.

Dan kan een moderator zien wat er scheelt. Zien is geloven.

Ga ik doen als ik thuis ben😉


Plaats even een foto van het slachtoffer.

Dan kan een moderator zien wat er scheelt. Zien is geloven.

Ga ik doen als ik thuis ben😉

 


 


Hoi @Mistralle. Welkom op het KPN Forum. Dat ziet er inderdaad niet goed uit. Ik heb gelijk een nieuwe verstuurd naar een servicepunt (Spar, Scholten Reimerstraat 53 in Enschede) bij jouw in de buurt. Daar kan je de oude ontvanger inleveren en een nieuwe ophalen. Vrijdag 9 april na 14.30 uur ligt het pakketje voor je klaar. Op deze manier kan je dit weekend weer tv kijken. :blush:


Top wat een snelle reactie:) en ja dat is wel fijn

dankjewel!

:blush::hand_splayed:


Graag gedaan!:blush: