Skip to main content

Goedendag,

Afgelopen zaterdag heb ik een tweede iTV ontvanger van Arris (2952 uit mijn hoofd) geactiveerd zonder problemen. Vervolgens nog de afstandsbediening gekoppeld aan mijn Telefunken TV, ook succesvol.

De rest van het weekend heeft de ontvanger en de TV uit gestaan en zondagavond wilde ik nog even een serie gaan kijken op die tv, maar de ontvanger deed helemaal niets.

Het lampje/knopje bovenop geeft een halve seconde rood aan en vervolgens constant groen, maar daar blijft het bij. Het 7-segment display blijft uit, er komt geen beeld. Het knopje doet ook niks.

Ik heb van alles geprobeerd.

De adapter is goed, want het lampje gaat wel aan. De netwerkkabel werkt ook naar behoren.

Heeft iemand dit ooit gehad? en zo ja, hoe kan ik dit oplossen?

Goedendag,

Afgelopen zaterdag heb ik een tweede iTV ontvanger van Arris (2952 uit mijn hoofd) geactiveerd zonder problemen. Vervolgens nog de afstandsbediening gekoppeld aan mijn Telefunken TV, ook succesvol.

De rest van het weekend heeft de ontvanger en de TV uit gestaan en zondagavond wilde ik nog even een serie gaan kijken op die tv, maar de ontvanger deed helemaal niets.

Het lampje/knopje bovenop geeft een halve seconde rood aan en vervolgens constant groen, maar daar blijft het bij. Het 7-segment display blijft uit, er komt geen beeld. Het knopje doet ook niks.

Ik heb van alles geprobeerd.

De adapter is goed, want het lampje gaat wel aan. De netwerkkabel werkt ook naar behoren.

Heeft iemand dit ooit gehad? en zo ja, hoe kan ik dit oplossen?

kan je toch de adapter van je andere tv ontvanger proberen?Het lampje kan wel branden maar er kan alsnog bijvoorbeeld een kabelbreuk ofzo zijn.


Hoi @DominicGB. Wat vervelend dat je zondagavond geen gebruik kon maken van jouw tv-ontvanger. Heb je de stappen op onze servicepagina al eens doorlopen? Vaak is een reset al voldoende. Als dit het probleem niet verhelpt, dan hoor ik dat graag van je!


Gisteravond met KPN service gebeld en het kastje is doorgemeten. Defect.

Nieuwe is inmiddels opgestuurd, dus ik ben benieuwd.


super!


Wat goed om te lezen dat er al een nieuwe tv-ontvanger onderweg is. Ik ga er vanuit dat deze nieuwe ontvanger het probleem verhelpt. Laat je ons weten hoe het afloopt?


We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat de nieuwe tv-ontvanger het probleem heeft verholpen. Als dit niet het geval is weet je ons te vinden!:wink: