Skip to main content

mijn tv ontvanger reageerd erg slecht.

al met div afstandbedieningen geprobeerd.

kast ook al 4 keer gereset en software geladen

Welk type ontvanger heb je en us die bekabeld aangesloten op het modem?


heeft jaren goed gewerkt.

ontvanger reageerd nu bijna niet meer


Vandaar ook mijn vragen 


dat heb ik.

zoals ik al zei altijd goed gedaan .

tot nu toe


Het kan een ouder type zijn dus welk type us het?


is een arris

 


is een arris

vip2952 dus. Heb je deze al eens minimaal 1 minuut uit gezet? Met de schakelaar achterop.


Hoi @arend van der maten, welkom op het forum. Er zijn al een paar vragen en tips gedeeld zo te zien, heb je alles al kunnen bekijken? We denken graag met je mee, maar hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet. Wij weten alleen wat jij ons vertelt, als je ons veel informatie geeft wordt het voor ons makkelijker om met je mee te denken.


nee helaas niets helpt.

 

denk dat ik een nieuwe moet hebben


Leg eens een boek bovenop de TV ontvanger en laat die aan de voorzijde anderhalve centimeter uitsteken.

Reageert de TV ontvanger nu beter?


helpt ook niet

 


Diverse afstandbedieningen? Nieuwe batterijen al geprobeerd? Zo ja, dan lijkt alles wel voorbij te zijn gekomen wat je kan doen. Vul je profiel aan zodat kpn inhoudelijk kan reageren.


Kan je concreet vertellen wat je precies gedaan hebt @arend van der maten? Wat voor afstandsbedieningen heb je geprobeerd, hoeveel tv-ontvangers heb je van ons? Speelt het op een, speelt het op meerdere? Wat is er precies traag, is dat het reageren in het menu, is dat het zappen van zender naar zender? Zoals ik al zei heb ik meer informatie nodig om met je mee te kunnen denken, dus ik hoop dat je me dat kunt geven.


opnieuw software er op gezet.

heb 3 ontvangers en 3 afstandsbedieningen .

alleen die ene ontvanger werkt niet goed.

reageert slecht op de afstandbediening.

alle 3 geprobeerd


Heb je die ene ontvanger ook al eens omgeruild met een van de andere ontvangers, om te kijken of het meegaat met de ontvanger of dat het op die plek blijft met een andere ontvanger?

En zou je onderstaande vraag ook nog kunnen beantwoorden?

Wat is er precies traag, is dat het reageren in het menu, is dat het zappen van zender naar zender? 

Als het voor jou makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat natuurlijk ook, je kunt met 0800-0402 bellen zodat een collega met je meekijkt.


probleem opgelost.

gebeld met kpn .

prettig geholpen


Goed nieuws. Wat was de oplossing, @arend van der maten ?


alles een paar keer opnieuw opgestart en nieuwe software


Goed om te lezen dat het opgelost is @arend van der maten, de stappen die we hier ook probeerden te doen hebben de oplossing toch kunnen brengen toch :slight_smile: Veel kijkplezier weer!