Skip to main content

1 van onze 3 Arris tv ontvanger heeft een electriciteitsprobleem.

Het stekkertje van de stroom zit opeens los in het toestel en verliest steeds het contact met de electriciteit. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Hoi Pegoza,

Je kunt bellen met 0800-0402, chatten op de website, of wachten tot een moderator reageert op dit forum. Wanneer nodig wordt een nieuwe stroomadapter of nieuwe TV ontvanger geleverd. 


Gebeld met klantenservice, perfect opgelost: er wordt een nieuwe decoder opgestuurd.

Super service!


Helaas probleem nog niet opgelost: de nieuwe decoder bleek niet nieuw en was een oudere gebruikte XS4All decoder met een account er aan gekoppeld. Hierdoor kon ik niet mijn eigen gegevens koppelen.

Alles geprobeerd, zelf terug naar fabrieksinstellingen maar niets hielp. Gebeld met klantenservice, doorgezet naar technische dienst en die kwam tot de conclusie dat de decoder nooit geleverd had mogen worden en dus omgewisseld moet worden door een nieuwe. 

Volgende dag: niets ontvangen, ook geen mail; klantenservice gebeld; is verstuurd moet morgen binnenkomen.

Dag daarna: niets ontvangen, ook geen mail; klantenservice gebeld; iets fout bij post, zal opnieuw versturen.

Dag daarna; niets ontvangen, ook geen mail; klantenservice gebeld; moet morgen of maandag binnenkomen.

Vandaag nog steeds niets ontvangen, ook geen mail; als er maandag nog niets is maar weeeer klantenservice bellen.

Natuurlijk kan ik wel tv kijken via de "foute decoder” maar wil het graag afhandelen.


In principe kunnen medewerkers de gegevens verwijderen zodat jij met eigen gegevens in kan loggen. Bij vervangende apperatuur is het normaal om een 2e hands kastje te krijgen.


Helaas was het verwijderen van de gegevens niet mogelijk, zelfs niet door de technische dienst, vandaar dat er een ander exemplaar opgestuurd zou worden. Overigens heb ik geen moeite met een gebruikt exemplaar, maar wel als dit een ouder model is zoals nu het geval is.


Hoi @Pegoza. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de nieuwe tv ontvanger niet werkt. Ik weet niet of het mij wel lukt on deze gegevens uit jouw ontvanger op afstand te verwijderen, maar ik ga het in ieder geval proberen. Zou je in een privebericht het serienummer willen doorgeven van deze tv-ontvanger?


Op 20 september bleek 1 van mijn 3 Arris VIP2952V2 tv decoder kapot.

Op 21 september gebeld en op 22 september kon ik een andere decoder ophalen bij Post.nl

De kapotte decoder tegelijkertijd retour gezonden.

Helaas bleek de “nieuwe” decoder een oude XS4All decoder te zijn waarvan de naam en serienummer onbekend zijn bij KPN en waarin al een account is gekoppeld, dus mijn account koppelen lukt niet.

Resetten op afstand door KPN lukt niet, terugzetten naar fabrieksinstellingen lukt ook niet.

Vanaf 23 september dagelijks gebeld met de klantenservice, elke keer iemand anders gesproken, zelfs een keer de technische dienst en na elke keer opnieuw het verhaal te hebben gedaan en de gegevens  van de foute decoder te hebben doorgegeven (wordt dit niet bijgehouden in een log of zoiets??) komt men elke keer tot de conclusie dat het kastje omgeruild moet worden voor een Arris VIP2952V2.

Men zet dit in het systeem en ik krijg de belofte dat “morgen” de decoder geleverd wordt.

Totaal 7 keer gebeld, laatste keer afgelopen dinsdag waar mij voor 100% werd beloofd dat op zaterdag (vandaag) de decoder bezorgd zou worden.

Ook vandaag weer niets ontvangen, ook geen mail met tracking.

Wederom gebeld, half uur in de wacht omdat men het ging uitzoeken, na 30 minuten werd de verbinding verbroken. Opnieuw gebeld, weer een half uur in de wacht omdat het uitgezocht moest worden. Conclusie: de decoder is al op 22 september geleverd…..

Om die reden kan er niet opnieuw omgeruild worden, vooral omdat het serie nummer van deze foute decoder bij KPN onbekend is. Iets wat niet bestaat kun je niet omruilen.

De medewerkers aan de telefoon doen allemaal echt hun best, maar blijkbaar wordt er niets vastgelegd in het systeem en dus moet ik elke keer alles opnieuw vertellen, serienummer doorgeven enz enz.

Ook vandaag is alles weer genoteerd (hoop ik) en zou het (opnieuw) doorgegeven worden aan distributie “dan moeten zij het maar oplossen”

Zo langzamerhand komt de stoom uit mijn oren, ik word hier zo moedeloos van….

Het is heel simpel: ik wil de "foute XS4All” decoder omruilen voor een Arris VIP2952V2 zodat ik mijn eigen abonnement er aan kan koppelen.

Die foute decoder stuur ik tegelijkertijd retour als ik de andere ophaal bij het Post.nl servicepunt.

HELP!!!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Pegoza. Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe tv-ontvanger in huis hebt. Ik heb zojuist onze logistieke afdeling de situatie uitgelegd en gevraagd of ze z.s.m. een nieuwe tv-ontvanger willen toesturen. Zodra ik meer weet, kom ik er op terug. Onze excuses voor het ongemak.:disappointed_relieved:


Ik zie dat mijn collega's van de logistieke afdeling zojuist een nieuwe tv-ontvanger hebben toegestuurd. Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat. Laat je mij weten of het is gelukt?


Probleem opgelost met grote dank aan Vikash!!


Wat fijn dat het probleem eindelijk verholpen is. Graag gedaan @Pegoza :blush: