Skip to main content

Ik heb sinds dit weekend nieuwe tv ontvangers. Een voor in de woonkamer bedraad vanaf de Expiria en een in de slaapkamer via de draadloze Connector over het lichtnet. De woonkamer werkt perfect maar de slaapkamer werkt ineens niet meer goed. Het beeld hapert continu, gaat op blauw of zwart en komt weer terug. Ik kan geen foutmeldingen vinden die hierop lijken behalve dan die me adviseren alles te bekabelen. Echter hiervoor werkte het met de oude tv ontvanger wel goed en nu ineens niet meer. Weet iemand een oplossing?

Ik denk dat het probleem in de draadloze verbindingssets zit.

Probeer die te resetten, als het goed is zit er een super klein knopje op die je met een spelt moet indrukken. 

Als het kan, probeer een vaste UTP kabel na de slaapkamer te trekken.

Je kan misschien de coax kabel vervangen door UTP kabel.


Is die stopcontact adapter nog de oude DVS 200 (MT 2360)?

DVS 200 / MT 2360

 


Het is de DVS650 en er zit helaas geen klein knopje op. Ook deze heb ik al meerdere keren gereset zonder verbetering in het beeld resultaat  


Kijk hier eens:

Storing met de draadloze verbindingsset oplossen


Hoi @Rohart en welkom op het forum! 

Kijk hier eens:

Storing met de draadloze verbindingsset oplossen

Is het met deze pagina gelukt? Mochten er nog steeds haperingen zijn, wil je hier dan foto's plaatsen van hoe de draadloze adapters in het stopcontact zitten? 


Iedereen bedankt voor de hulp. Ik heb inmiddels zelf gevonden waar het aan ligt. Het was de HDMI kabel. Ik las ergens dat een 4K decoder checkt of de aansluiting wel ok is. Dat begint bij de kabel. Kennelijk is de Arris een 4K decoder en die welke ik hiervoor had niet. Ik heb dus de oude kabel die ik had voor de meegeleverde vervangen en het probleem was verholpen. 
 

Dus: Gaat je beeld aan en reset ie telkens => HDMI 2.0 kabel gaan gebruiken

    Groeten Richard 


Alleen de Arris 5202 is een 4k-ontvanger.

De Arris 2952 is een HD-ontvanger. Maar ook hier is een goede HDMI kabel aan te bevelen natuurlijk.


@Rohart Fijn dat de oplossing gevonden is en super dat je hem hier deelt! 


Reageer