Skip to main content
Beantwoord

arris tv-ontvanger wordt heet

  • August 17, 2020
  • 7 reacties
  • 79 keer bekeken

Goedemorgen mijn tv ontvanger wordt gloeiend heet tijdens gebruik en ook als hij opstandby staat 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_

Ze worden allebei heel heet? Dat is opvallend, @Mol56 . Werken ze verder nog wel zoals het hoort? Welk type ontvanger is het? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Ik wil ook graag de serienummers van de ontvangers hebben. Die staan op de kastjes zelf. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 24, 2020

Hallo @Mol56 Gloeiend heet kan niet de bedoeling zijn. Heb je via een andere weg hier ondertussen al contact over gehad of heb je nog hulp nodig?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 24, 2020

Hallo @Bart_ . Nee geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar wachttijd liep op tot 15 minuten.  Zo graag nieuwe tv ontvangers ontvangen.  Heb 2 stuks in huis die beiden dezelfde klacht hebben. Hoor graag van je.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2020

Ze worden allebei heel heet? Dat is opvallend, @Mol56 . Werken ze verder nog wel zoals het hoort? Welk type ontvanger is het? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Ik wil ook graag de serienummers van de ontvangers hebben. Die staan op de kastjes zelf. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 25, 2020

@Bart_ is ingevuld 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 27, 2020

Dank @Mol56 Kun je nog even aangeven welk type ontvanger je nu hebt? En ze werken nog wel? Wat zeker niet betekent dat het heet worden niet erg is, uiteraard. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 28, 2020

Arris VIP2952 dit heb ik ook op mijn profiel pagina ingevuld met de 2 s/n 's


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 28, 2020

Prima, dank @Mol56  Ik kan er geen twee tegelijk voor je omwisselen. Ik heb er dus één aangemeld voor omruil. Je kunt de nieuwe morgen afhalen op een afhaallocatie bij jou in de buurt. De ontvanger met het serienummer dat eindigt op 68 kun je direct inleveren bij het afhalen. De verdere details staan in het privébericht dat ik je stuurde.