Skip to main content

Goedemorgen mijn tv ontvanger wordt gloeiend heet tijdens gebruik en ook als hij opstandby staat 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Mol56 Gloeiend heet kan niet de bedoeling zijn. Heb je via een andere weg hier ondertussen al contact over gehad of heb je nog hulp nodig?


Hallo @Bart_ . Nee geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar wachttijd liep op tot 15 minuten.  Zo graag nieuwe tv ontvangers ontvangen.  Heb 2 stuks in huis die beiden dezelfde klacht hebben. Hoor graag van je.


Ze worden allebei heel heet? Dat is opvallend, @Mol56 . Werken ze verder nog wel zoals het hoort? Welk type ontvanger is het? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Ik wil ook graag de serienummers van de ontvangers hebben. Die staan op de kastjes zelf. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 


@Bart_ is ingevuld 


Dank @Mol56 Kun je nog even aangeven welk type ontvanger je nu hebt? En ze werken nog wel? Wat zeker niet betekent dat het heet worden niet erg is, uiteraard. 


Arris VIP2952 dit heb ik ook op mijn profiel pagina ingevuld met de 2 s/n 's


Prima, dank @Mol56  Ik kan er geen twee tegelijk voor je omwisselen. Ik heb er dus één aangemeld voor omruil. Je kunt de nieuwe morgen afhalen op een afhaallocatie bij jou in de buurt. De ontvanger met het serienummer dat eindigt op 68 kun je direct inleveren bij het afhalen. De verdere details staan in het privébericht dat ik je stuurde. 

 

 

 


Reageer