Een tijd geleden kon je de arris vip 2952 constant aanlaten maar nu gaat hij altijd in standby tot max 8 uur. Ik vind dit jammer aangezien ik een universele afstandbediening gebruik die problemen heeft met aan en uit functie. Als hij constant aanstaat werkt het bij mij beter. Kunnen jullie de altijd aan functie weer terugzetten? Of nog beter meer energie functies (zoals standby 's nachts of wake on lan functies etc.)
Ik vind het ook heel vervelend. Het lijkt me heel makkelijk om dit te regelen.
Bij Arris vip5202 hetzelfde laken en pak, kun je ook de standby optie niet uitzetten. Zeer vervelend dat dit er niet in zit en dus weer na max 8 uur in standby valt. Mn vader wordt er helemaal gek van. Denken eraan om de kpn maar op te zeggen en over te gaan naar ziggo met tv met CI+ module.
Het is wettelijk verplicht dat een apparaat na een bepaalde duur van inactiviteit automatisch in standby gaat.
Dat geldt niet alleen voor de TV ontvangers van KPN, maar ook voor de televisie zelf en voor de Mediaboxen van Ziggo.
Ondanks dat ik ook voorstander ben, dat iemand dit zelf moet kunnen instellen, is hier niet voor gekozen. Het zal ook niet aangepast worden, zoals ik al eerder schreef. Helaas.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.