Skip to main content
Beantwoord

Arris VIP 2952 v2 defect

  • March 3, 2020
  • 4 reacties
  • 550 keer bekeken

In de nacht van zo op ma is onze glasvezelverbinding even verbroken geweest. Nu blijkt dat het Arris kastje niet meer werkt. Hij heeft wel stroom, de verlichting op het kastje brandt, maar hij wordt niet door de tv herkent. Andere hdmi kabel helpt ook niet. 

Even ander kastje geleend, dat werkt zonder problemen. 

Kan ik via dit forum de storing melden en een nieuw kastje krijgen, of moet ik bellen?

Beste antwoord door Erik van KPN

Welkom terug, @auau, vervelend dat de ontvanger niet werkt. Heb je hem ook een reset gegeven? Zo niet, probeer dat eerst nog. Als dat niet helpt, vul inderdaad je profiel in, en laat het hier even weten. Dan pakken we het verder met je op. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 3, 2020

Even ander kastje geleend, dat werkt zonder problemen. 

Goed dat je dit al getest hebt. Het ziet er inderdaad naar uit dat de ontvanger dit niet heeft overleefd.
Een KPN moderator kan je een nieuwe toesturen. Dat kan ie alleen doen met je gegevens. Zou je die in willen vullen in je forumprofiel? Dan blijven de gegevens voor meelezers verborgen. Alleen jij en de moderators kunnen die daar zien.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 4, 2020

Welkom terug, @auau, vervelend dat de ontvanger niet werkt. Heb je hem ook een reset gegeven? Zo niet, probeer dat eerst nog. Als dat niet helpt, vul inderdaad je profiel in, en laat het hier even weten. Dan pakken we het verder met je op. 


  • Auteur
  • Topper
  • March 8, 2020

Hoi, de reset heeft geholpen, ik heb weer beeld. Dank!


Hallo, 

 

Bij mij is 1 van de drie Arris VIP2952V2 defect. 

Wel beeld maar het geluid is alleen maar kraken.

Ik dacht eerst de tv defect maar na omruilen bleek dat het niet de tv is. 

Reset gedaan, stroom eraf, nieuwe HDMI kabel eraan gehad maar helaas is ze echt overleden. 

Contact zoeken met kpn is erg moeilijk en in de wacht staan tot ik een gram weeg is ook geen optie. 

Graag wil ik dit kastje omruilen voor een nieuwe (Ik kijk overigens 1 keer per kwartaal op deze tv) zodat het weet naar behoren werkt. 

Het serie nummer kan ik versturen per mail.