Skip to main content

Zeer regelmatig krijg ik de melding op mijn tv “geen signaal”. Soms gaat de tv spontaan op zwart. Dit komt doordat er in de stroomdraad op mijn settopbox Arris Vip 2952 V2 speling zit. Ik wil graag een nieuw kastje. Hoe pak ik dat aan? 

Hallo @MirjamD , wat bedoel je precies met ‘speling op de stroomdraad’?

Je kunt eventueel de klantenservice bellen via 0800-0402 en dan inspreken dat je en medewerker wilt spreken. 


Speling in de stroomdraad=de voeding. Ik heb ontdekt dat daar speling in zit, zit een beetje los bedoel ik. Als ik die draad of de settopbox verschuif dan heb ik vaak wel signaal, maar dat valt dan dus vaak ook weer weg. 

 

Dank voor de tip! Ik had al gebeld met de klantenservice, maar de spraakrobot begreep me verkeerd. Ik ga nu inspreken dat ik een medewerker wil spreken. Je hoort! 


Speling in de stroomdraad=de voeding. Ik heb ontdekt dat daar speling in zit, zit een beetje los bedoel ik. Als ik die draad of de settopbox verschuif dan heb ik vaak wel signaal, maar dat valt dan dus vaak ook weer weg. 

 

Dank voor de tip! Ik had al gebeld met de klantenservice, maar de spraakrobot begreep me verkeerd. Ik ga nu inspreken dat ik een medewerker wil spreken. Je hoort! 

Als er echt speling op de stroomdraad ziet lijkt me dat zelfs gevaarlijk. Hopelijk begrijpen ze dat bij de klantenservice en wisselen ze de ontvanger om.


Gouden tip! Zegt het voort! Inspreken: “ik wil een medewerker spreken” en je krijgt ook een medewerker! Ik krijg nu eerst een nieuwe stroomkabel opgestuurd, helpt dat niet dan krijg ik een nieuw kastje. 

SledgehammerNL: dank je wel! (dat rijmt :wink: )!


Fijn dat het opgelost is! Je mag mijn reactie markeren als antwoord :thumbsup_tone2:


Top dat er direct actie is ondernomen @MirjamD :blush: Laat je weten of de nieuwe stroomadapter de oplossing is of dat er toch ook een nieuwe ontvanger verzonden moet worden?


Dag Maja, 

Ik had de nieuwe stroomadapter vandaag al in huis, razendsnelle service van KPN! Het was nog de goede ook :wink: !. Helaas mocht het niet baten. Weer gebeld en nu krijg ik een nieuwe ontvanger. Ik ga ervan uit dat het daarmee opgelost is. 

 

Dank voor het reageren allemaal! 

 


Dag Maja, 

Ik had de nieuwe stroomadapter vandaag al in huis, razendsnelle service van KPN! Het was nog de goede ook :wink: !. Helaas mocht het niet baten. Weer gebeld en nu krijg ik een nieuwe ontvanger. Ik ga ervan uit dat het daarmee opgelost is. 

 

Dank voor het reageren allemaal! 

 

Snelle service! 👍🏼


Ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Graag ook een nieuw netsnoer voor mijn arris vip 2952 v2


Ik wil je graag helpen aan een nieuwe stroomadapter @Xanni. Zou jij jouw forumprofiel in willen vullen en en dan als je dat gedaan hebt een reactie hier in het topic willen geven?