Skip to main content

Mijn digitale ontvanger blijft sinds zondag 3 juli hangen op 95% bij een koude opstart. 
 

glasvezel internet werkt prima. 
 

Wat heb ik gedaan om het probleem op te lossen:

Stroom van modem en ontvanger gehaald. Kabels gecontroleerd. Herstart gedaan, maar ontvanger blijft wederom op 95 procent hangen. 
 

Wat kan ik nog doen om de storing te verhelpen? Arris 5202 VIP ontvanger. 
 

of is er sprake van een lokale storing in het KPN netwerk? In dat geval hoop ik dat de KPN moderators de storing willen doorzetten naar de desbetreffende afdeling.

 

groet Patrick 

Storing reeds verholpen met geduld 😄😊


Storing reeds verholpen met geduld 😄😊

 

Top!

Mocht het vaker voorkomen, kan je de volgende stappen nog proberen.

Hieronder vind je de reset stappen als het menu niet beschikbaar is:

  1. Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar (aan de achterkant) en wacht 30 seconden.
  2. Zet de tv-ontvanger aan met de schakelaar (aan de achterkant).
  3. Druk bij het zien van het eerste deel van het balkje kort op de stand-byknop van de tv-ontvanger.

Let op: Door kort op de standby knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de standby knop 3 seconden ingedrukt

4. Ga naar GSoftware verwijderen].

5. Selecteer lSoftware verwijderen] door 4-5 seconden de Standby knop ingedrukt te houden.

6. De tv-ontvanger laadt de nieuwe software in. Dit kan 20 tot 30 minuten duren.

Let op: Zet de tv-ontvanger niet uit tijdens het inladen.


Storing reeds verholpen met geduld 😄😊

Zo zie je maar weer: geduld is een schone zaak 😉 Top dat de ontvanger weer doet wat hij moet doen!

@Jeroen Ruiter bedankt voor de aanvulling 😊