Skip to main content

Hoi

ik ben mijn Arris VIP2952 adapter kwijt.

Kan ik een nieuwe bestellen ?

 

groeten silvie

Goedenavond @Silviedebruin, welkom! Je kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Daarna kunnen ze u zeker verder helpen! Hopelijk heeft u snel een nieuwe adapter!


Ik heb de gegevens aangepast.


Goedemorgen @Silviedebruin, er komt een nieuwe stroomadapter jou kant op. Zal via POSTNL postbezorging bij jou komen. 


Goedemiddag,

Ik ben mijn stroomadapter voor de ARRIS VIP2952 tijdens de verbouwing kwijt geraakt.

Kan ik een nieuwe bestellen?

 

Met vriendelijke groet,

Marianne


Goedemiddag,

Ik ben mijn stroomadapter voor de ARRIS VIP2952 tijdens de verbouwing kwijt geraakt.

Kan ik een nieuwe bestellen?

 

Met vriendelijke groet,

Marianne

Hallo @Siemens even bellen met 0800 0402 werkt het snelste.

 


Hallo en goedenavond, 

 

Wij missen de adapter van de Arris VIP5202 nadat mijn zoon is gaan verhuizen! Waar kan ik deze bestellen of ophalen?

 

Mvg.,

 

Fam.Bergman


De snelste manier is er eentje aan te vragen via de klantenservice. KPN klantenservice is bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402. Mocht het nog nodig zijn, dan kan ik er ook eentje opsturen @Fam.Bergman, vul dan wel even jouw forumprofiel in. 


De snelste manier is er eentje aan te vragen via de klantenservice. KPN klantenservice is bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402. Mocht het nog nodig zijn, dan kan ik er ook eentje opsturen @Fam.Bergman, vul dan wel even jouw forumprofiel in. 

Hallo @Jeroen_dB,

 

Ik heb mijn gegevens ingevuld. Mijn dank is groot!

Mvg.,

@Fam.Bergman 


Er komt een nieuwe stroomadapter jouw kant op @Fam.Bergman. Alle informatie over de levering krijg je per sms en e-mail.