Skip to main content

Heb anderhalve week geleden gebeld, zou binnen kwartier teruggebeld worden, niet gebeurd, heb volgende dag maar weer opnieuw gebeld, uiteindelijk iemand te pakken gekregen om te melden dat de steker van de voeding niet meer in de connector van de tv onvanger  Arris VIP2952 blijft zitten, dus de ontvanger blijft steeds aan en uit gaan. Het heeft ca een kwartier geduurd, met herhaaldelijk collega raadplegen, eer de persoon snapte wat er aan de hand was, zoals ik al meermalen gezegd had, een nieuwe ontvanger omdat de voedingsconnector defect is.

uiteindelijk stelde hij voor om een nieuwe voeding te sturen, weer het verhaal uitgelegd, uiteindelijk werd toegezegd om een nieuwe ontvanger te sturen, echter nu anderhalve week later niets meer vernomen. Even geen zin meer om opnieuw telefonisch contact te maken, is een ramp.

U had beter kunnen zeggen dat de ontvanger helemaal niets meer deed denk ik. Een ontvanger met een los stekkertje, daar staat niets over in het computerscript denk ik 😉


Hoi @Zippie58, welkom hier. 

Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik hoe het ervoor staat met de aanvraag van de nieuwe ontvanger.