Skip to main content

Onze Arris VIP2952 V2 reset continue uit zichzelf meerdere keren per dag, behoorlijk storend. Ik heb,zoals geadviseerd, al een fabrieksherstel uitgevoerd. Maar dat maakt geen enkel verschil, de Arris blijft regelmatig uit zichzelfherstarten. De Arris staat gewoon op een tafel en heeft dus een goede luchtstroom. Graag jullie hulp. Dank alvast!

Heel veel sterkte en geduld met de horizonbox XL welke je van Ziggo krijgt hij dat abonnement.

 


Heel veel sterkte en geduld met de horizonbox XL welke je van Ziggo krijgt hij dat abonnement.

 

Ik heb de Ziggo Connectbox en de Mediabox Next nu 5 dagen hier staan en het is een verademing. De verbinding is perfect stabiel met 500 down en 40 up. Geen haperingen meer, heerlijk!

Maar lief dat je me sterkte en geduld wenst, dank je.


Beste Erwin, dit topic mag dicht. Ik heb zojuist KPN opgezegd.

Bedankt voor alle hulp!


@Pierre-vb, namens Erwin graag gedaan. Maar mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij graag weer van je. 


@Erwin_  @Bart_Z Ik heb afgelopen week de retourbox ontvangen. In de begeleidende brief stond dat ik 2 modems en 2 tv ontvangers diende te retourneren. Terwijl ik aan @Erwin_  heb doorgegeven dat ik door een misverstand bij KPN 2 modems heb en maar 1 tv ontvanger. Hij zou dit doorgeven, maar blijkbaar is dat niet aangekomen bij de betreffende afdeling. Kunnen jullie dat voor mij herstellen?


@Pierre-vb : Het systeem snapt het allemaal niet meer zo goed maar wil je gewoon de spullen retourneren die je nu in huis hebt? Dan komt het verder wel goed.


@Pierre-vb : Het systeem snapt het allemaal niet meer zo goed maar wil je gewoon de spullen retourneren die je nu in huis hebt? Dan komt het verder wel goed.

Hallo Erwin,

Ik heb de spullen afgelopen week al geretourneerd en deze zijn afgelopen donderdag door jullie ontvangen. Ik had een brief toegevoegd met de uitleg waarom er maar 1 tv ontvanger in de retourbox zit.