Skip to main content
Beantwoord

Arris VIP2952 V2 start niet meer op, foutcode 301

• April 17, 2021
  • 2 reacties
  • 262 keer bekeken

tv ontvanger start op- krijgt ip adres zegt daarna software laden en geeft dan een 301 error.

rechtstreeks aan de experia v10 gehangen. heeft al een dag uitgestaan - nog steeds hetzelfde probleem.

Beste antwoord door Neverminds

Arris VIP2952 V2

maar probleem is inmiddels opgelost..   reset experia..  niks.. nog een keer.. niks.. nog een keer.. herstel knop inhouden..  en toen zei ie.. software ophalen! en na een kwartier kwam er geluid uit en toen zei ie weer software ophalen .. 

het stappenplan had ik al een paar keer doorlopen ..  en ik had een heel setje aan foutmeldingen die me terug het loopje instuurde van het stappenplan..301 en 800's..     

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 19, 2021

Hallo @Neverminds Flink vervelend! Heb je het stappenplan op onze site al helemaal doorlopen? Welk type ontvanger heb je eigenlijk? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • April 19, 2021

Arris VIP2952 V2

maar probleem is inmiddels opgelost..   reset experia..  niks.. nog een keer.. niks.. nog een keer.. herstel knop inhouden..  en toen zei ie.. software ophalen! en na een kwartier kwam er geluid uit en toen zei ie weer software ophalen .. 

het stappenplan had ik al een paar keer doorlopen ..  en ik had een heel setje aan foutmeldingen die me terug het loopje instuurde van het stappenplan..301 en 800's..