Skip to main content

Mijn Arris VIP2952V2 hapert steeds bij het afspelen van opnames. Mijn tweede decoder HMB2260 doet het wel prima. Kan ik de Arris omruilen voor eeen HMB2260 ??

Alles al geprobeerd, Intenet kabel vervangen, HDMI kabel vervangen, harde resets gedaan bij Experia V10A moden en de Arris. Niets werkt met deze veranderingen met de Arris.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @FGV1955! Bedankt voor je vraag. Hapert de Arris ontvanger alleen als je opnames probeert te kijken, dus niet wanneer je gewoon tv kijkt? Gebeurd dit doorgaans bij het afspelen van hetzelfde programma of maakt het niet uit welke opname je afspeelt? 

Hoe heb je getest of dit ook voorkomt op de HMB2260? Heb je die op de plaats gezet van de Arris ontvanger of getest op de plek waar die nu staat? 
Zijn beide ontvangers met een directe kabel aangesloten op het modem? 


Beide ontvangers zijn met direkte kabel aangesloten op modem.

Aris en HMB op zelfde TV getest. HMB geen probleem Aris wel.

Ooknop tweede TV getest. Zelfde probleem met de Aris, HMB geen probleem.

Probleem is alleen bij afspelen van verschillende opnames.

TV afspelen met Aris en HMB geen probleem.


Super netjes dat je dit allemaal getest hebt. Dank! Als je het goed vindt, kijk ik ook nog even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en het serienummer van de Arris ontvanger is voldoende. Je mag het serienummer toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

Had je trouwens een Frisse Start gedaan op de Arris? Zo niet, dan kun je dit nog proberen.Â