Skip to main content

Ik heb een Arris VIP5202 settop box en een LG tv, dit heeft enekele maanden naar behoren gewerkt.
Net twee weken op vakantie geweest en na terugkomst kreeg ik een knipperend beeld met de VIP5202.
Ontvanger een paar minuten van de stroom gehaald, na het opnieuw opstarten nog steeds een knipperend beeld en de optie om de software te updaten, dit heb ik aangeklikt en vrijwel meteen kreeg ik een groen beeld, heb het idee dat er nog niks ge-uypdate is. 20 Minuten naar het groen beeld gestaard en de ontvanger weer van de stroom gehaald en weer opgestart. Ik krijg vrijwel direct een groen beeld. De ontvanger reageert wel op de aan/uit knop van de afstandsbediening maar dat is dan ook alles.

Resetten van de ontvanger lukt niet, ik krijg alleen een groen beeld.

 

Heb je al een nieuwe HDMI poort of andere HDMI kabel geprobeerd? Een geheel groen beeld is best bijzonder en lijkt me een HDMI probleem. 


Heb je al een nieuwe HDMI poort of andere HDMI kabel geprobeerd? Een geheel groen beeld is best bijzonder en lijkt me een HDMI probleem. 

Je had gelijk een hdmi probleem,  het lag niet aan de kabel of de poort. Maar waarschijnlijk wel aan de combinatie LG tv en VIP5202, erg vreemd dat het probleem zich nu na maanden goed gewerkt te hebben zich opeens voordoet. TV een tijdje van de stroom gehad en het werkt nu ineens weer als een zonnetje. Bedankt voor het meedenken!