Skip to main content
Beantwoord

Arris VIP5202 GUI | Interface

  • February 21, 2020
  • 3 reacties
  • 304 keer bekeken

TFHFony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8

Ik heb sinds een ruime week het 4K pakket met de Arris VIP5202. 

Op zich werkt de ontvanger prima en redelijk vlot, maar het valt mij op dat de GUI nogal spartaans is en niet zou misstaan in het vorige decennium. Heeft KPN nog plannen om de interface van deze box een beetje naar deze tijd te brengen?

 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @TFHFony, bedankt voor je feedback! Ik geloof dat er gekozen is voor een vertrouwd en herkenbaar ontwerp wat gelijk is over alle ontvangers maar er is altijd ruimte voor verbetering. Ik zal het doorgeven!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 25, 2020

Hoi @TFHFony, bedankt voor je feedback! Ik geloof dat er gekozen is voor een vertrouwd en herkenbaar ontwerp wat gelijk is over alle ontvangers maar er is altijd ruimte voor verbetering. Ik zal het doorgeven!


TFHFony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • March 5, 2020

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik lees het!