Skip to main content

Arris VIP5202 staat vast na 20% van de update van de software, alles volgens instructie getracht te doen.
Ook directe aansluiting op het modem brengt het proces niet verder dan 20 %.

Graag ontvang ik een nieuwe tvĀ ontvanger.

gr. A. Goudswaard

Ik heb momenteel exact hetzelfde probleem.

zit al de afgelopen 2 dagen via mijn iPad tv te kijken.

Diverse pogingen gedaan om te resetten volgens de aangegeven werkwijze op internet.

Wat ik ook doe hij gaat niet verder dan opstarten 20% en geeft aan software update

volgens mij heb ik op hele korte termijn hulp nodig!

kastje VIP 2952 V2Ā 

Experia box v8

Ā 

Admin: verplaatst naar eigen topic


Ā 


Het bovenstaande probleem is al vanaf woensdag het geval.

Woensdagavond wilde ik de tv aanzetten en toen was hij blijkbaar automatisch aan het updaten geweest.

Alles stond vast en is op geen enkele manier verder te krijgen dan 20 %.

Ā 

Box uitgezet en aan gezet, box gereset, direct op modem aangesloten, software verwijderd en opnieuw geladen maar komt niet verder dan 20 %. Graag zo snel mogelijk met de oplossing komen KPN!


Hoi @Putter58Ā . Wat hinderlijk dat dit gebeurt.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Woensdagavond gebeld 12 min. in de wacht, hele verhaal uitgelegd, ik zou binnen 2 werkdagen terug gebeld worden.

Je raad het al, niet gebeurd. Vrijdagavond opnieuw gebeld, 12 min. in de wacht,Ā Ā er werd intern navraag gedaan. Blijft u aan de lijn, nooit meer gesproken.

Opnieuw gebeld, 15 min. inĀ de wacht. Meneer aan de lijn, traject wederom uitgelegd en hij gaf direct aan dat ons modem Experia Box v8Ā de update niet aankan en vervangen moet worden door een V10. Stond op de 1e pagina van de interne KPN instructie.

Nieuw modem hopelijk vandaag in huis. Ik hoop dat het de oplossing is!


Opnieuw gebeld, 15 min. inĀ de wacht. Meneer aan de lijn, traject wederom uitgelegd en hij gaf direct aan dat ons modem Experia Box v8Ā de update niet aankan en vervangen moet worden door een V10. Stond op de 1e pagina van de interne KPN instructie.

Nieuw modem hopelijk vandaag in huis. Ik hoop dat het de oplossing is!

Mocht dat niet het geval zijn, laat het mij even weten.


Hallo Erwin.

Ik heb ook nog een V8,Betekend dat dat ik straks ook niet meer van interactieve tv gebruik kan maken(omdat hij geen updates meer aankan blijkbaar)?


Dat hangt een beetje van de combinatie van hardware af, @Velp2022Ā .Ā  Wat voor itv tuners heb jij?


Bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb een HMB2260 tv ontvanger.


@Velp2022Ā  Klopt het dat jij die v8 recent hebt omgeruild?


Hallo Erwin,

Klopt,Maar op een of andere manier houden de nieuwere modems de telefonie en televisie gegevens niet vast.Daarom heb ik nu van een kennis toch weer een V8 kunnen krijgen die op zich weer prima werkt.

Die nieuwere modems gooien een soort van de gegevens weg en halen het daarna niet meer op,Dan moet er steeds weer een verhuizing naar het eigen adres gedaan worden (en steeds een monteur) en daar ben ik na 2x wel klaar mee.De V8 blijft het wel goed doen,Dacht eerst dat het toeval was dus toen had ik toch maar via de wifi-manager een box 12 besteld,Maar net als de vorige keer deed de V8 voor het afkoppelen het prima en na het wisselen naar de box12 begint de ellende weer.

Vandaar dat ik liever gewoon de V8 houd(en hoop dat tv blijft werken),Die werkt tenminste goedā€¦


Nieuw modem ontvangen. Een KPN Box 12

Installatie gaat automatisch, gegevens worden overgenomen.

Ā 

Ā 


Ā 

Tv ontvanger aangezet en laten opstarten.Ā 

Helaas is het probleem niet opgelost.
Na 75% gaat de tv op zwart en na 85% gaat de tv ontvanger op zwart.

Dit wordt nu dus knap vervelend zo!


Inmiddels weer met 0800 gebeld.

Nu een afspraak met een monteur gemaakt

Ā