Skip to main content

Ik heb twee ontvangers de Arris vip 5202 . Een ontvanger valt steeds uit , het beeld blijft dan stil staan en de afstandbediening reageert dan ook niet meer. Ik heb de ontvangers al gewisseld maar dan toch valt deze uit .

Ik heb de ontvanger geteste , nieuwe software ingeladen , de modem gereset maar niets helpt.

Hoe is dit te verhelpen ? ik heb reeds alles geprobeerd wat ik zou moeten doen om het probleem te verhelpen maar niets werkt.

 

Hallo @Rudolf43 ,

Dat wordt een omruil van jouw ontvanger. 
 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Vanavond bereikbaar tot 20.00 of anders morgen weer vanaf 8.00. 


Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Beste @Rudolf43, welkom! Het klinkt inderdaad alsof de ontvanger omgeruild moet worden. Goed dat je 'm al getest hebt op een andere plek. Heb je inmiddels contact gehad? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!


Ik heb wel contact gehad maar die vertelde dat ik hem in Eindhoven moet omruilen, indien het mogelijk voor mij is , ik ben niet altijd in mijn beste doen hartpatiënt , dan ga ik naar Eindhoven om hem om te ruilen.

 


Ha @Rudolf43, ik zie een notitie van mijn collega waar ik net niets mee kan. Dus even voor de duidelijkheid: is er een omruil voor je aangevraagd bij een PostNL punt in Eindhoven? Of is er gezegd dat je maar naar de winkel moet? Ik kan ook een nieuwe ontvanger door een koerier laten brengen, dat kost eenmalig 10 euro. Wellicht is dat makkelijker voor je? 

Wil je nog eens laten weten welke ontvanger defect is? Ik herken het nummer dat je in je profiel hebt gezet niet. Ik zie drie ontvangers administratief geregistreerd: met -181, - 089 en -951 op het einde. Welke heb jij in je bezit? En welke is daarvan defect? 


Hoi Marcia Er is geen omruil aangevraagd voor de Arris . Ik heb twee aansluitingen voor tv , ik heb er een te leen gehad maar die werkte niet . De Arris VIP 5202 met eindnummer 181 die geeft het probleem. 

Een kennis gaat indien de ontvanger problemen blijft geven de ontvanger omruilen in Eindhoven dus tot zover wordt het opgelost. Mocht het toch nog later problemen geven dan laat ik het hier wel weten, toch bedankt voor het meedenken voor de oplossing.


Je kunt het beste even weer contact opnemen via 0800-0402 als de ontvanger het weer af laat weten. We hebben deze in de winkel niet altijd voorradig en het is zonde als je kennis daar voor niets heen gaat natuurlijk. Hopelijk werkt het nu naar behoren. Anders zou je er nog eens voor kunnen kiezen om via de instellingen van het menu een ‘frisse start’ door te voeren.Â