Skip to main content

Sodeju wat werkt dat slecht. Na 5x koppelen nog steeds geen resultaat en nu moet de decoder dus in het zicht geplaatst worden. Wat een stap terug vanaf Ziggo zeg. Ook het praten tegen de afstandsbediening wordt hier gemist. 

*Admin: afgesplitst van originele topic

Bluetooth bediening van de VIP5202 werkt hier anders perfect. Op beide 5202's. Dus ik weet niet wat je verkeerd doet? Als het echt zo slecht zou werken, zou het forum wel vol staan hè. Misschien heb je wel een ‘maandagmorgen’-afstandsbediening te pakken? Dat voicecontrol van de Next is iets wat ik totaal niet mis. Wat ik wel mis is de thumbnail tijdens vooruit- en achteruitspoelen, maar dat zou ik nog niet eens een tekortkoming willen noemen :wink:


Bluetooth bediening van de VIP5202 werkt hier anders perfect. Op beide 5202's. Dus ik weet niet wat je verkeerd doet? Als het echt zo slecht zou werken, zou het forum wel vol staan hè. Misschien heb je wel een ‘maandagmorgen’-afstandsbediening te pakken? Dat voicecontrol van de Next is iets wat ik totaal niet mis. Wat ik wel mis is de thumbnail tijdens vooruit- en achteruitspoelen, maar dat zou ik nog niet eens een tekortkoming willen noemen :wink:

Ik zie anders best wat onderwerpen erover. 

Ik heb het moeten forceren met 7 en 9 3 sec indrukken. Op de 'gewone' manier werkt het niet. 

 


Hallo @Euro83 bij het overzicht in de decoder kun je zien of de bluetooth geactiveerd is, zo niet dan alsnog activeren, bij mij werkt de bluetoothfunctie ook niet, maar weet helaas niet (meer) hoe te activeren, misschien dat @CreativeS raad weet?

 


Ik zie anders best wat onderwerpen erover. 

Ik heb het moeten forceren met 7 en 9 3 sec indrukken. Op de 'gewone' manier werkt het niet. 

Ja, dat heb je nogal gauw als je zelf ook iets ervaart en je zoekt ergens op… plots lijkt een forum vol te staan. Er zijn echter relatief weinig klachten hierover. En overal geldt: als het wel werkt, meldt men het niet.

Met forceren zou het gewoon moeten werken. r7] + [9] (3 sec) en afsluiten met nok]. Werkt perfect. Misschien ‘stoorzenders’ in de buurt? Is de afstandsbediening geüpdated naar versie 0162.01.08? Zelf heb ik de afstandsbediening in de woonkamer bluetooth met de box verbonden en RF met mijn receiver.

 


7+9 werkt perfect en dan oke ikzelf heb het op bijde decoder Arris 4k 5202.gedaan.op de Bluetooth afstand bediening. 😀


Hi @Euro83, bedankt voor jouw bericht. Is het met bovenstaande reacties gelukt om de afstandsbediening te koppelen aan de tv-ontvanger? We horen het graag van je.


Hi @Euro83, bedankt voor jouw bericht. Is het met bovenstaande reacties gelukt om de afstandsbediening te koppelen aan de tv-ontvanger? We horen het graag van je.

Met de optie zoals beschreven in het boekje lukt het niet. Met 'forceren' via het trucje 7 en 9 vasthouden is het gelukt. 


Goed om te lezen dat het gelukt is om de afstandsbediening te koppelen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden.