Skip to main content

Beste KPN,

Wij hebben onlangs nieuwe kastjes ontvangen, waaronder de Arris VIP5202. Dit kastje doet echter niets. Hij gaat gewoon niet aan. Het kastje is wel op de juiste manier bekabeld en op de tv is ook de juiste HDMI-ingang ingesteld, maar het kastje doet helemaal niets. Er gaat ook geen lampje branden als we het kastje met de knop op het kastje zelf aanzetten. Graag ontvangen we hier zsm een nieuw exemplaar voor. Bij voorkeur een kastje waarop de tijd en zenders zichtbaar zijn, zoals op de Arris VIP2952 V2 het geval is. Dit hadden we namelijk wel op ons oude kastje en we zijn niet content met deze achteruitgang.

Mvg,

AIB

Er zit een schakelaar achterop, deze heeft u omgezet?


Er zit een schakelaar achterop, deze heeft u omgezet?

@Nick83  Grappig advies. De 5202 heeft geen schakelaar achterop...


Er zit een schakelaar achterop, deze heeft u omgezet?

@Nick83  Grappig advies. De 5202 heeft geen schakelaar achterop...

Ok👍eerdere ontvangers hebben dat wel, dus ik ging er vanuit dat deze dat ook heeft. Blijkbaar niet dus.


Hoi @AIB en welkom op het forum! Wat gek dat de ontvanger niets doet. 😕 Zit de stroom goed aangedrukt in de ontvanger en heb je ook een ander stopcontact getest? 

Mocht dat allemaal niet baten, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Ook wil ik je vragen om in de persoonlijke opmerkingen het serienummer van de ontvanger te zetten waar het om gaat. Die vind je op een sticker aan de onderkant van de ontvanger. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik wat metingen verrichten! 

Overigens, mocht het op een omruil aankomen, dan kan ik niet bepalen welke ontvanger op wordt gestuurd. Dat hangt van de voorraad af, dus het kan zo zijn dat je dan ditzelfde model weer ontvangt die geen display heeft voor de tijd en kanalen. Dan weet je dit in elk geval. 


Hoi Sanne, ik heb mijn profiel aangevuld. 


@Sanne_M ik heb mijn profiel aangevuld 


Bedankt voor je gegevens @AIB, sorry voor mijn late reactie! Ik neem even waar voor mijn collega. Ik heb een nieuwe aangevraagd. Deze ligt morgen bij het servicepunt bij jou in de buurt klaar. Ik stuur je nog even een privébericht met het adres.