Skip to main content

Sinds gisteren nieuwe klant en middels KPN monteur alles aangesloten en geïnstalleerd. Wat me is opgevallen en waar ik inmiddels ook heel veel anderen over heb gehoord/gelezen is dat er langere tijd een serieus probleem is met het volume verschil tussen de Arris en anderen bronnen en dat er ook een synchronisatie probleem is. Deze klachten duren al ruim 7 maanden voort. Maar wat is nu de oplossing? Want hiervoor ben ik niet overgestapt naar KPN. 

Hoi @Stefkew. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Welke softwareversie heb jij op de tv-ontvanger staan? Dit kan je bekijken door in het Menu naar “instellingen” te gaan en daar te kiezen voor informatie. 


Hoi @Stefkew. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Welke softwareversie heb jij op de tv-ontvanger staan? Dit kan je bekijken door in het Menu naar “instellingen” te gaan en daar te kiezen voor informatie. 

Dag Vikash,

Het duurde wat langer om te reageren. Maar heb inmiddels dit opgezocht. Software versie: 8.0.99_1

 

Gr. Stef


Bedankt voor jouw berichtje. Ik heb op dit moment helaas geen directe oplossing. Ik herken het probleem en we hebben dit inmiddels al intern doorgezet, zie ook dit topic. Zodra er een oplossing is gevonden komen we er op terug. 


Beste KPN,

We zijn inmiddels 5 maanden verder en het probleem is nog steeds aan de orde. Er is verder geen contact met mij opgenomen over de duur van dit probleem.

Ik voor KPN gekozen omdat ik voor kwaliteit dacht te kiezen. Maar de ervaring is helaas toch echt anders. Qua internet heb ik geen klagen maar de interactieve TV is echt ver beneden maats en stoor me er dagelijks aan.  Op de reacties afgaand zou het misschien niet direct worden opgelost maar nu 5 maanden later nog geen oplossing is niet acceptabel. Met 5 maanden wachten ben ik geduldig genoeg geweest en ben er klaar mee.

Ik verwacht dit probleem binnen 10 werkdagen alsnog opgelost zal worden. Daar naast verzoek ik om compensatie omdat de beloofde kwaliteit  met interactieve TV uitblijft.

 

Ik afwachting van uw reatie.

 

met vriendelijke groet,

Stef Wurslin 


Hoi @Stefkew. We hebben dit probleem in het verleden al eens doorgezet naar onze iTV ontwikkelaars. Vervelend dat je nog steeds last hebt van dit probleem. Ik zal het daarom opnieuw doorzetten en vragen of ze dit probleem herkennen en/of ze het verder uit willen zoeken. Zodra ik daar een reactie op heb laat ik dat hier weten.


@Vikash, ik ben wel benieuwd of de update hiervoor inmiddels is uitgerold.

Ik had de .dev versie gekregen op de 5202 om te testen, het geluid is wel ‘verbeterd’, maar helaas nog niet gelijk aan bv. de 2260.

Synchroon beeld/geluid helaas nog niet verbeterd.

Mijn topic (vanaf midden-onderaan lezen)