Skip to main content

Net heb ik TV+ geïnstalleerd. Alles werkt goed! Op de slaapkamer gebruik ik 2 google speakers voor geluid. Dit deed ik al met mijn chromecast. Via de kpn decoder werkt het geluid via de bluetooth ook prima voor Netflix, npo en andere streaming apps. Tot nu toe alles goed dus. 

Alleen bij Live TV is het geluid absoluut niet synchroon. Er zijn wel AV vertragingsinstellingen in de decoder, maar die kunnen niet ver genoeg terug. Bij opnames terugkijken is het weer wel synchroon.

Heeft iemand dit al wel voor elkaar toevallig?

Beste @Hubert77, wat irritant dat je hier tegenaan loopt! Dit is een probleem die genoemd wordt op onze bekende bevindingen lijst, wat betekent dat het inderdaad kan kloppen dat je hier tegenaan loopt. Kan je jouw speakers niet op een andere manier aansluiten dan via bluetooth? Je kunt je tv-ontvanger ook eens op unicast zetten. Dat is meer een tijdelijke oplossing, maar ik verwacht dat het probleem daarmee wel verdwijnt. 


Dankje, Alles werkt prima via bluetooth, behalve live tv. Geen groot probleem, maar ik zal unicast eens proberen.


Het werkt!! Ik las wel dat unicast voor live tv resulteert in een mindere beeldkwaliteit, maar aangezien de tv op de slaapkamer slechts hd ready is, isndit geen probleem.