Skip to main content

Ik wilde de opnames van Beau Sejour seizoen 2 gaan bekijken en kwam er tot mijn schrik achter dat er een audio descriptie aanstaat. Niet naar te kijken zo, met die monotone nasale stem die alles napraat.

Hoe kan ik dat uitzetten?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Sleedoorn, welkom op het forum :bouquet:

Als je eenmaal hebt opgenomen van het GOS kanaal dan kan dat niet meer gewijzigd worden.

Voortaan dus opletten dat je de NPO kanalen aan het begin van de zenderlijst gebruikt. En niet die GOS kanalen halverwege (op de decoder hebben ze de nummering 191, 192 en 193).

GOS is Gesproken Ondertiteling Service.


Sleedoorn, welkom op het forum :bouquet:

Als je eenmaal hebt opgenomen van het GOS kanaal dan kan dat niet meer gewijzigd worden.

Voortaan dus opletten dat je de NPO kanalen aan het begin van de zenderlijst gebruikt. En niet die GOS kanalen halverwege (op de decoder hebben ze de nummering 191, 192 en 193).

GOS is Gesproken Ondertiteling Service.

Staat bij ons ook op verborgen. 


Hallo Peter.

Bedankt voor je uitleg. Ik had de serie geprogrammeerd via de MijnKPN app en had gezocht op de titel. In het zoekveld verscheen toen NPO3 en die heb ik gebruikt. Na jouw uitleg nog eens zelfde handelingen gedaan, en idd met een vergrootglas erbij kon ik op mijn telefoon zien dat er GOS bij staat met piepkleine lettertjes. Ik wist niet eens waar dat voor staat, maar nu dus wel. Wordt dus helaas niet kijken naar seizoen 2. Jammer dan.

Nogmaals bedankt voor je deskundige uitleg!

Gr. Herman


Ik bedoelde de KPN Itv app.