Skip to main content

Ik had mijn oude Motorola ontvanger met een optica verbinding aangesloten, maar dat gaat met de arcadyan ontvanger niet meer. Er zit dus geen nieuw audiosnoer bij de nieuwe ontvanger , overigens ook niet bij de oorspronkelijke Motorola. Volgens bovenstaand bericht heb ik dus nog een kabeltje tegoed dat dan naar de tulp van de audio moet.

Groet Jan Kapitein 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik had mijn oude Motorola ontvanger met een optica verbinding aangesloten

@Jankapitein, Dan heb je toch een optisch audio kabeltje? En kan je het gewoon verbinden.

En de Arris 5202 kan je alleen optisch verbinden en zo'n kabeltje mag je zelf aanschaffen. KPN levert die niet gratis (maar wel heel goedkoop). KPN levert alleen gratis eentje met mini-jack en tulp en dat kan niet meer op de 5202.


Hoi Jan. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat PeterG al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Een toslink-kabel kunnen we helaas niet gratis opsturen en kan je aanschaffen in onze webshop. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Hoi Jan. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat PeterG al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Een toslink-kabel kunnen we helaas niet gratis opsturen en kan je aanschaffen in onze webshop. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

@Vikash  ik denk dat de link naar de webshop wel (wat nadrukkelijker) in beeld mag zijn op de “gewone” website van KPN. Ik kan 'm in elk geval niet vinden en ook eerder lukte dat niet...


Onze webshop kan je vinden op de onderstaande pagina. Helaas is de Toslink optische kabel (2m) op dit moment niet op voorraad. Als je dit kabeltje gelijk nodig hebt, dan kan je misschien een optische kabel kopen via Allekabels.nl.

 

KPN Webshop:https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1507973/toslink-optische-kabel-2m/


Hoi Jan. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat PeterG al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Een toslink-kabel kunnen we helaas niet gratis opsturen en kan je aanschaffen in onze webshop. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

@Vikash  ik denk dat de link naar de webshop wel (wat nadrukkelijker) in beeld mag zijn op de “gewone” website van KPN. Ik kan 'm in elk geval niet vinden en ook eerder lukte dat niet...

Niet zomaar een link, maar er echt in geïntegreerd in de vorm van een tabblad of menuoptie ofzo. Waarbij je dan dus ook gemakkelijk vanuit de shop weer terug kunt naar de KPN site. Dat zou nog beter zijn.


Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat zou het een stuk makkelijk maken. Ik zal dit idee intern doorzetten als verbeteridee. :relaxed:


Hoi Jan. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat PeterG al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Een toslink-kabel kunnen we helaas niet gratis opsturen en kan je aanschaffen in onze webshop. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

@Vikash  ik denk dat de link naar de webshop wel (wat nadrukkelijker) in beeld mag zijn op de “gewone” website van KPN. Ik kan 'm in elk geval niet vinden en ook eerder lukte dat niet...

Niet zomaar een link, maar er echt in geïntegreerd in de vorm van een tabblad of menuoptie ofzo. Waarbij je dan dus ook gemakkelijk vanuit de shop weer terug kunt naar de KPN site. Dat zou nog beter zijn.

@Nick83  en @Vikash Juist, dat is precies wat ik bedoelde. In het verleden stond de webshop op de “gewone” site of ergens in het menu, dat weet ik niet meer. Volgens mij is dat op dit moment niet het geval, of anders toch wel heel erg verstopt. Als ik 'm niet kan vinden, dan zullen heel veel mensen dat niet kunnen...


Hmm, klopt. De apparatuur voor thuis webshop staat nérgens gelinkt. Ook niet in het zwarte deel onderaan.


Reageer