Skip to main content
Vraag

Auto voice tijdens terugkijken programma

• 15 april 2025
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

Femke van den Broek
Nieuwkomer

Beste,

Wij krijgen een auto voice bij bijv programma's even tot hier als er een liedje wordt gezongen, dat vinden wij storend. Hoe kunnen wij deze uitzetten? Ik weet niet of het te maken heeft als we programma terugkijken of niet.. dat hebben we nog niet onderzocht.

We horen het graag.

Groetjes, 

Femke van den Broek

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 11451 reacties
  • 15 april 2025

Beste ​@Femke van den Broek over welke zender en welk kanaal hebben we het?

Dennis Overbeek
Superuser

Beste ​@Femke van den Broek,

Ik denk dat dit “Talkback” is, die kun je uitzetten op de volgende manier:

Toegankelijkheid op de KPN TV+ Box

Laat het maar weten of het gelukt is of niet, hopelijk kunnen we je dan nog verder helpen. 

Femke van den Broek
Nieuwkomer

Hoi Dennis,

De talkback die staat al uit.. komt het omdat we programma terugkijken?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 11451 reacties
  • 15 april 2025

Nogmaals ​@Femke van den Broek welke zender op welk kanaal hebben we het over?

Femke van den Broek
Nieuwkomer

excuus ik had reactie dennis gezien, zender npo maar ook rtl 4

PeterG
Superuser
  • 65529 reacties
  • 15 april 2025

Via de kanalen 191, 192 en 193 is er “voorgelezen ondertiteling”. Die is er alleen in combinatie met Nederlandse ondertitels. Vaak bij buitenlandse producties.

Ik heb even teruggekeken en het lied van 13 april is inderdaad ondertitelt en via het GOS kanaal is er daardoor Gesproken Ondertitel Service.

Ik denk zo maar dat je via '’zoeken'’ het programma hebt teruggekeken. Dan krijg je behalve de gewone zender ook het kanaal met het GOS geluid.

Bij het logo staat ook, best klein, schuin tegen het wiebertje aan het woordje GOS.

Kijk gewoon terug via de gids. Dus kanaal 3 (i.p.v. 193 GOS). Selecteer de zondag en het programma en kijk terug.

NPO 3 GOS via kanaal 193

NPO 3 (standaard geluid), via kanaal 3

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi en welkom ​@Femke van den Broek!

Ben je verder gekomen met de tips hierboven? Hoe gaat het nu met terugkijken van de programma's? We hebben het zelf ook even getest en ervaren het inderdaad ook bij een enkel programma. Het kan soms een keuze vanuit de zender zijn. Vandaar dat ik graag hoor hoe 't nu gaat :)

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic