Skip to main content

Best forumleden,

sinds 2 weken in het bezit van Samsung Frame 2020. Ik gebruik niet de app gezien deze niet dezelfde functionaliteit / kwaliteit heeft als het ITV kastje. Dus heb ik de HMB2260 gekoppeld via HDMI. Nu is het zo dat ik bij het aanzetten van de televisie dit kastje handmatig moet aanzetten. Nu wil ik als gebruiker dat dit automatisch gaat. Ligt dit aan de HMB2260 en moet ik daar een nieuwere versie van ontvangen of zijn andere zaken waar ik rekening mee moet houden? Ik kijk uit naar jullie reacties.

alvast bedankt

Omdat het zg stand-by van KPN toch een boodschap geeft op je beeld, kan de TV niet snappen dat het kastje “uit” staat!


Hallo @mgoudapp, welkom op ons forum. 

Helaas is wat jij wil niet mogelijk. Geen van onze tv-ontvangers kunnen dit. Er zit helaas niets anders op dan handmatig de tv-ontvanger aan te zetten.


Hi Denise bedankt voor je reactie 👍. Helder 


Weet niet of je toevallig nog een versterker met Arc HDMI hebt, dan zou het mogelijk wel werken. Heb hier een Q60 welke via een Pioneer versterker verbonden is middels HDMI met de decoder. Op mijn TV kan ik het ITV menu bedienen via de afstandsbediening van de TV. Om de decoder uit slaapstand te halen ga ik naar Home (huisje op je ab) in de menubalk onderin KPN iTV ( Niet de KPN ITV app) als je op het logo staat kan je omhoog en kies je daar voor decoder aan zetten.
 

 


Weet niet of je toevallig nog een versterker met Arc HDMI hebt, dan zou het mogelijk wel werken. Heb hier een Q60 welke via een Pioneer versterker verbonden is middels HDMI met de decoder. Op mijn TV kan ik het ITV menu bedienen via de afstandsbediening van de TV. Om de decoder uit slaapstand te halen ga ik naar Home (huisje op je ab) in de menubalk onderin KPN iTV ( Niet de KPN ITV app) als je op het logo staat kan je omhoog en kies je daar voor decoder aan zetten.
 

 

Klopt heb ik ook. Had mooi geweest bij het uitschakelen van de tv dit automatisch gaat.