Skip to main content
Beantwoord

Automatisch aanzetten nieuwe tv-ontvanger

  • March 20, 2020
  • 1 reactie
  • 611 keer bekeken

Angela_KPN
Nieuwkomer

Hoi Marnix, vanwege de feestdagen heeft het wat langer geduurd voordat ik een reactie kreeg.

De functie om de tv-ontvanger geheel in stand-by te zetten, staat gepland voor de nieuwe 4K-ontvanger. Voor de bestaande ontvangers staat dit niet (meer) gepland.

Hi Justin,

 

Ik heb op dit moment een HMB2260 in combinatie met een Samsung Q9F televisie. De STB schakelt nu niet automatisch mee aan en uit.

 

Als ik upgrade naar een 4k abbonement, dan ontvang ik een nieuwe STB. Heeft deze nieuwe STB deze functie inmiddels wel?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Angela_KPN, welkom bij ons op het forum. Om de tv aan te kunnen zetten moet het apparaat (in dit geval onze tv-ontvanger) HDMI-CEC ondersteunen. Dat doen ze niet, ook onze 4K ontvangers niet. Je zult het tv toestel zelf, los van de tv-ontvanger, aan moeten blijven zetten dus :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 25, 2020

Hoi @Angela_KPN, welkom bij ons op het forum. Om de tv aan te kunnen zetten moet het apparaat (in dit geval onze tv-ontvanger) HDMI-CEC ondersteunen. Dat doen ze niet, ook onze 4K ontvangers niet. Je zult het tv toestel zelf, los van de tv-ontvanger, aan moeten blijven zetten dus :slight_smile: