Skip to main content

Mijn ex heeft mijn gegevens en kan dus vanaf zijn device tv kijken. Inmiddels heb ik mijn wachtwoord veranderd, maar wordt er dan automatisch op alle devices uitgelogd? Zo nee, hoe kan ik hiervoor zorgen?

Beste @DB0102 

Ga naar de app van ITV, ga dan naar jou “Profiel”, daarna naar instellingen. En dan naar apparatenbeheer:

Daar kun je zijn devices verwijderen.


Bedankt voor je reactie. Het is denk ik gelukt!


Bedankt voor je reactie. Het is denk ik gelukt!

Je kunt ook het beste gewoon alle apparaten eruit gooien, alleen waar actief achter staat is jou apparaat op dat moment. Maar heb je nog een apparaat van jezelf, dan meldt je die opnieuw aan. Dan weet je zeker dat je ex weg is, want je ex zal wel een melding krijgen dat ie weer opnieuw moet inloggen. Maar helaas kan het dan niet meer, want je hebt je wachtwoord gewijzigd. 😉👍🏼


Er stond maar één actieve device die ik heb afgemeld, bleek ik inderdaad zelf te zijn. Dus ik ga er vanuit dat, nu ik het wachtwoord heb veranderd, hij automatisch is uitgelogd. Hoop ik dan maar!


Er stond maar één actieve device die ik heb afgemeld, bleek ik inderdaad zelf te zijn. Dus ik ga er vanuit dat, nu ik het wachtwoord heb veranderd, hij automatisch is uitgelogd. Hoop ik dan maar!

Hij is automatisch uitgelogd @DB0102, daar kom je vanzelf achter als zijn apparaat erbij staat bij apparatenbeheer. Als die ingelogd zou zijn dan bewaard apparatenbeheer dit, zodat jij weet wie er op jou ITV app zit. 😉👍🏼 Is het zo een beetje duidelijk? Snap dat je het niet gelijk vertrouwd, maar ga er maar vanuit dat ie niet kan inloggen met jou KPN ID. Weet hij toevallig het abonnementsnummer en pincode van jou interactieve TV kastje? Zo ja, dan even de pincode van wijzigen. Anders zou die nog in kunnen loggen met abonnementsnummer en pincode. Om die pincode te kunnen wijzigen kun je met deze servicetool doen. Je moet dan wel op jou thuisnetwerk zitten, (WiFi) anders werk die servicetool niet. 


Nee die gegevens heeft hij niet. Helemaal duidelijk zo. Heel erg bedankt voor je hulp!


Nee die gegevens heeft hij niet. Helemaal duidelijk zo. Heel erg bedankt voor je hulp!

Graag gedaan, fijne nacht verders. En slaap ze voor straks.