Skip to main content

Ik heb vanwege verhuizing mijn abonnement op gezegd bij kpn per 1 juli, maar ze blijven gewoon geld van mijn rekening afschrijven. ook heb ik telefonisch contact hierover gehad, toen kreeg ik als antwoord dat dat zo hoort, en dat jeĀ  je geld na de eindafrekening weer terug zou krijgen. Maar maanden incasseren na je opzegging vindt ik niet normaal. Wie weet het email adres dat ik kan gebruiken om ze te benaderen over deze zaak?

"M

Maar maanden incasseren na je opzegging vindt ik niet normaal.

Ā 

Maanden? Was het per Juli 2020? Want Juli was gewoon vorige maand.

Ā 

Ā 


Dennis, ja maanden. opzegging was per 1 juli, en deze week wordt een deel van september afgeschreven. Dus dat is nuĀ  2.5 maand. En het einde is nog niet in zicht.


Hoi @Frank Luyben, welkom op het forum. Het kan zijn dat de opzegdatum en de factuur elkaar gemist hebben, waardoor nog een factuur is aangemaakt en afgeschreven. Een maand na de laatste factuur komt dan nog een slotfactuur waarop de kosten die na de opzegging nog in rekening zijn gebracht worden gecorrigeerd. Of dat bij jouook echt het geval is kan ik nog niet zeggen, op je forumprofiel staan geen gegevens. Als je die volledig invult kan ik er een blik voor je op werpen.


Er waren fouten gemaakt bij kpn , het geld is terug gestort