Skip to main content

Ik heb intussen alle 2 de mediabox vervangen wegens storing. Nu laat 1 het weer afweten. Kan opgenomen programma's bekijken maar geen live beelden. Alles uitzetten en weer aan zetten. Ik word hier doodziek van. Nog een paar keer en ik ben weg bij KPN

Jammer om te lezen, @Scoondy . Het zou niet zo moeten zijn dat je die kastjes om de haverklap moet herstarten.

Hoe is de tuner aangesloten? Via een rechtstreekse kabel? Of zit er misschien een draadloze verbinding set tussen? Wat voor foutmelding krijg je te zien als het misgaat?

 


Erwin mijn kastje is rechtstreeks aangesloten op de Experiabox V10 dus daar kan het niet aanliggen.

Overigens krijg ik geen foutmelding. De tuner loopt vast en geeft geen enkele reactie. Uitzetten is de enigste mogelijkheid het ding weer aan de praat te krijgen. Ik vind dit jammer omdat ik nooit klachten had en dik tevreden was met KPN. Het werd pas rommelig toen ik overging op Hussel 4KUHD en dus een nieuwe tuner ontving. Maar ja, we zullen het maar toeschrijven aan : kinderziekten". Alleen jammer dat klanten/gebruikers het proefkonijn zijn.

   

Heb intussen ook gemerkt dat KPN bij “instellingen” de oude instellingen weer heeft teruggezet. Prettig. 


Als het apparaat nog steeds vastloopt, moeten we daar wat aan doen. Laat me weten als het weer gebeurt, dan lijkt het mij zinnig om een vervangend exemplaar op te sturen.


Voorlopig niets doen. Afwachten. Dankjewel