Skip to main content

Ons badkamerlicht stoort op alle TV's in huis? Hoe is dit mogelijk en wat is de oplossing hiervoor zonder een kabel te moeten trekken? (want dit is vrijwel onmogelijk).

Ik neem aan dat je draadloze verbindingssets gebruikt? 


Hoi @MeikeVO, welkom op het forum!
Ik ben net als @Joep1965 wel benieuwd of je TV's draadloos aangesloten zijn. Als dat stoort met je lampen zijn de enige opties eigenlijk een ethernetkabel gebruiken voor TV of de lamp in je badkamer vervangen.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


We gebruiken inderdaad draadloze verbindindingssets omdat een kabel trekken in ons huis niet makkelijk te realiseren is. Ik zal eens proberen om de lampen in de badkamer te vervangen.


We gebruiken inderdaad draadloze verbindindingssets omdat een kabel trekken in ons huis niet makkelijk te realiseren is. Ik zal eens proberen om de lampen in de badkamer te vervangen.

Kan een tijdenlijke oplossing zijn, maar volgend jaar vervang je de lamp in de keuken en dan heb je het misschien weer...


We gebruiken inderdaad draadloze verbindindingssets omdat een kabel trekken in ons huis niet makkelijk te realiseren is. Ik zal eens proberen om de lampen in de badkamer te vervangen.

Kan een tijdenlijke oplossing zijn, maar volgend jaar vervang je de lamp in de keuken en dan heb je het misschien weer...


Zolang je geen led lampen en gewoon halogeen gebruikt gaat het wel goed

:sweat_smile: Ik zou toch proberen een netwerk kabel te leggen