Skip to main content

Hi! Wij ervaren ook al enige tijd een balk door het scherm. De ene keer is het erger dan de andere keer. Soms alleen onder in beeld en soms door het hele scherm. Alle opties die in de blog genoemd werden hebben wij geprobeerd maar het probleem blijft zich voor doen. En het is ook alleen als we het kpn kastje gebruiken. Is hier een andere oplossing voor?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste @Dni 

Heb je hier een foto van? Zou je eens een andere HMDI kabel willen proberen? Dit om uit te sluiten of het wel of niet aan de HDMI kabel ligt. 


Hoi @Dni! :blush:

Wat irritant om telkens een balk door het scherm te hebben! Je ziet dat op elke zender, of één of meerdere specifieke zenders? Heb je de tip van @Dennis Schreve al eens geprobeerd en een andere HDMI kabel getest? 


@Jose_ 

Zeker vervelend. Ja op alle zenders, en alleen als we via KPN kijken. Dus niet als we de chromecast of playstation gebruiken.

HDMI kabel hebben we gewisseld, maar het probleem blijft. 


Dank voor je toelichting @Dni. Ik zag dat je al één en ander had ingevuld in je profiel dus ik ben even mee gaan kijken. Ik kwam uit op een ticket voor de Technische Dienst en heb die dan ook doorgezet. Mijn collega's van de Technische Dienst zullen uiterlijk aankomende dinsdag contact met jou opnemen om dit verder met jou op te pakken en een oplossing te vinden. Ik heb beide 06-nummers uit jouw profiel en het e-mailadres dat bij ons bekend is doorgegeven. Houd je me op de hoogte?


@Kpn ik heb hier ook al dagen last van. 
Is er al een goude remedie voor beschikbaar ?

zeer irritant onderaan in beeld. De beeldscherm resolutie al op alle types gehad maar het probleem blijft 


Dank voor je toelichting @Dni. Ik zag dat je al één en ander had ingevuld in je profiel dus ik ben even mee gaan kijken. Ik kwam uit op een ticket voor de Technische Dienst en heb die dan ook doorgezet. Mijn collega's van de Technische Dienst zullen uiterlijk aankomende dinsdag contact met jou opnemen om dit verder met jou op te pakken en een oplossing te vinden. Ik heb beide 06-nummers uit jouw profiel en het e-mailadres dat bij ons bekend is doorgegeven. Houd je me op de hoogte?

Ik heb precies hetzelfde probleem , is er al een oplossing voor 


Ik had het ook.toets op knopje i en opgelost 


Bij mij zit knopje langs de 0 op afstandbediening ,succes