Skip to main content

Hoi KPN,

 

Zouden jullie het basis pakket kunnen verkleinen, zodat de prijs hier voor naar beneden kan.

Het overgrote deel zenders kijken wij toch niet, en daar wordt wel voor betaald.

Mijn suggestie is om de klant meer keuzes te geven in een basis pakket.

Ik kan zo een lijst maken met zenders welke ik niet wil tegen reductie van kosten.

 

Groet,

Tino

Dat is vaak helemaal niet mogelijk. KPN heeft daar helemaal niet de vrije keuze in. Veel zenders die u niet wilt koopt KPN aan in combinatie met de zenders die u wel wilt. KPN neemt dat dan af als 1 pakket en geeft dat dan ook door als 1 pakket aan u als klant. Zenders bij u weg laten en dan een lagere prijs rekenen kan dus niet. Want KPN koopt die zenders wel gewoon in. Gecombineerd met de zenders die u wel wilt.


Misschien wordt het eens tijd om te moderniseren?


Misschien wordt het eens tijd om te moderniseren?

Wat moet er gemoderniseerd worden dan? Is er iets verouderd ofzo?


Omdat jullie klanten en, ook de andere aanbieders doen dat, laten betalen voor producten waar men geen gebruik van maakt, of deze zenders niet wenst. 

 

Dit vergt een verandering in het zgn. media land.

Het is verder mijn mening, en als KPN niet klantgerichter wil werken is dat zo.

 

Ik heb even geteld, er zijn 81 zenders inclusief de 4K in het basis pakket en ik ben maar geïnteresseerd in 18 kanalen.

Ik hoop iig dat KPN mij snapt.


u kan ook naar digitenen.gaan die heeft minder zenders. 🤔


u kan ook naar digitenen.gaan die heeft minder zenders. 🤔

Of kijken welke mogelijkheden er zijn om de betreffende zenders op een andere manier af te nemen. Steeds meer mensen stappen af van zogenaamde liniaire tv en stappen over naar bijv. NLZIET, RTLXL etc. Vraag me overigens af wat goedkoper is..


u kan ook naar digitenen.gaan die heeft minder zenders. 🤔

En zo ook geen SBS9

u kan ook naar digitenen.gaan die heeft minder zenders. 🤔

Of kijken welke mogelijkheden er zijn om de betreffende zenders op een andere manier af te nemen. Steeds meer mensen stappen af van zogenaamde liniaire tv en stappen over naar bijv. NLZIET, RTLXL etc. Vraag me overigens af wat goedkoper is..

Inderdaad. Is allemaal niet goedkoper. Als je toch al internet van KPN hebt, dan is tv van KPN verreweg het goedkoopste. Zowat elk alternatief is duurder. En / of heeft minder mogelijkheden. Of heeft net weer niet die ene zender erbij die je ook graag hebben wilt.


Omdat jullie klanten en, ook de andere aanbieders doen dat, laten betalen voor producten waar men geen gebruik van maakt, of deze zenders niet wenst. 

 

Dit vergt een verandering in het zgn. media land.

Het is verder mijn mening, en als KPN niet klantgerichter wil werken is dat zo.

 

Ik heb even geteld, er zijn 81 zenders inclusief de 4K in het basis pakket en ik ben maar geïnteresseerd in 18 kanalen.

Ik hoop iig dat KPN mij snapt.

Het is gewoon handel.

Stel je gaat naar de bakker voor een brood. Dat brood kost € 1,25. Ik noem maar wat. De bakker verkoopt ook losse snedes, apart verpakt, voor 20 cent stuk. U wilt alleen de eerst 10 snedes van het brood, de rest interesseert u niet. Wat doe je dan, die 10 losse snedes kopen kopen voor 20 cent stuk? Of dat hele brood kopen, waar dus ook snedes in zitten die u eigenlijk helemaal niet wilt?

KPN kiest voor dat hele brood en geeft dus ook dat hele brood aan u door.