Skip to main content

Opkomende of live basketbalwedstrijden worden nooit laten zien onder het tabblad Sport.  Lakers - Hawks is nu live, en om 21:30 komt er nog een pot. Maar geen enkele melding.  Onder “Samenvattingen” worden basketbalwedstrijden wel meegenomen.  

Kan dit even gemaakt worden? :) 

 

 

@ITVkijker zal dit niet te maken hebben met de uitzendrechten? Dat dit niet online of in terugkijken mag zitten? 🤔


@ITVkijker zal dit niet te maken hebben met de uitzendrechten? Dat dit niet online of in terugkijken mag zitten? 🤔

Nee, want als je naar ESPN gaat staan de logo's er wel bij.  Lijkt wel of de categorie Basketbal gewoon mist.


Goedemiddag @ITVkijker, ik ga er voor je achteraan en kom hier op terug. De NHL wordt wel genoemd en ook wielerwedstrijden zijn naast voetbal onder het kopje "Sport" te vinden. NBA is toch een grote sport dus mag je wel verwachten dat die ook vermeld worden. 


Het probleem dat zich voordoet met de vermelding van de NBA wedstrijden is gemeld en de technische mensen zijn druk bezig met de oplossing. Zodat deze wedstrijden ook vermeld gaan worden on het kopje: Sport. 


Bedankt.


Ze staan er sinds vandaag bij.


Het probleem dat zich voordoet met de vermelding van de NBA wedstrijden is gemeld en de technische mensen zijn druk bezig met de oplossing. Zodat deze wedstrijden ook vermeld gaan worden on het kopje: Sport. 

Ze staan er sinds vandaag bij.

 


@Jeroen_dB Er zit nog wel een bugje in.

Onder https://tv.kpn.com/sport staat deze basketbalwedstrijd er wel tussen.

 

 

Maar als ik op “Bekijk alles” klik voor het complete overzicht van vandaag, staat de wedstrijd er niet meer tussen.  De rest wel.

 

 


Scherp opgemerkt @ITVkijker, ik laat onze technische mensen er naar kijken. 


@Jeroen_dB even een bump. 

 

Eurosport zendt nu Wimbledon tennis uit. Ook die worden niet vermeld.


Ik zie inderdaad enkel de uitzendingen van Ziggo Sport bij het kopje Sport.  Ik ga het doorgeven