Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem. In paar maanden tijd al 4x de batterijen moeten vervangen. Nu een nieuwe afstandsbediening aangevraagd maar ik denk niet dat het daaraan ligt.

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

dan zal het aan de kwaliteit van de batterijen liggen?!


Nee hoor, in geen geval. Verschillende A merken. 


Is dat de afstandsbediening van de KPN TV+ Box? Dat probleem ervaart ik ook. 


Nee hoor, in geen geval. Verschillende A merken. 

ok, dus niet de AB, en niet de batterijen, wat blijft er dan nog over?


Misschien dat de TV box steeds signalen afgeeft voor upgrade software? Ik weet het niet maar ik zie meerdere meldingen van hetzelfde probleem 


Hoi @folmolen, dat klinkt alsof de batterijen wel heel snel gaan inderdaad! Welke afstandsbediening is het precies, is het de TV+ afstandsbediening of de oude afstandsbediening? En je zegt dat je in een paar maanden 4x nieuwe batterijen hebt moeten pakken, hoeveel tijd was dat precies per batterij? Gaat het hierbij om oplaadbare batterijen, of batterijen die een keer gebruikt kunnen worden?


TV+ afstandsbediening, gemiddeld 3-4 weken met niet-oplaadbare batterijen en dan weer leeg


Dat is snel inderdaad, te snel. Ik denk dat er iets niet helemaal lekker gaat in jouw afstandsbediening waardoor die meer batterij verbruikt. Je kunt gratis een vervangende afstandsbediening aanvragen, daarmee zal het niet meer moeten voorkomen: Afstandsbediening aanvragen.


Dag Jasper, 3 weken heb ik kunnen doen met de nieuwe afstandsbediening en weer zijn de batterijen leeg. Ligt dus niet aan de batterijen,  niet aan de afstandsbediening maar mijn conclusie is de TV-box. En nu?


Dat had ik niet verwacht, jammer. Ik ga hier even navraag over doen, en kom er dan bij je op terug.


Vraag, krijg je een waarschuwing dat ze leeg zijn (vervang batterijen) of doet het ding niks meer. Ik heb die box getest voor 6-7 mnd en geen enkel probleem gehad. Zelfs met de oude box doe ik bijna 1,5 jaar met de €1 batterijen van de Action. Bij beide AB's die ik heb.


We willen inderdaad kijken of we je een nieuwe TV+ Box kunnen sturen @folmolen. Ik zie dat je nog geen gegevens op je forumprofiel hebt staan, waardoor ik nog niets in die richting kan doen. Zou je dat volledig in kunnen vullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt? 


gedaan @Jasper en bedankt!


Dank je @folmolen, ik heb het verzoek voor je gedaan. Zodra die is in gang is gezet krijg je daar een sms'je over met de details.