Skip to main content

Hi,

De laatste tijd hebben we last van het kortstondig (1sec) wegvallen van het geluid bij deze zender, ook tijdens de reclameblokken. Ik heb nog een post gevonden van 4 jaar geleden op dit forum met hetzelfde probleem. De aanleverstream van de BBC zou dit veroorzaken. 

Zijn er nog meer klanten die hetzelfde probleem hebben?

HMB2260 rechtstreeks op de Experia V10. Software 8.0.102_2

 

Grt

Bij de oranje concurrent heb ik dit probleem ook, dus aangezien het zowel bij KPN als Ziggo is, kan je er vanuit gaan dat het een BBC probleem is


Ervaar het hier ook, BBC First heeft storingen de laatste tijd, met geluid en ondertiteling. Het is bekend bij BBC First, ze werken er aan. 


Hier dito. Ik volg, middels opname, op dit moment alleen Downton Abbey (Us neem ik ook op maar kijk nog niet). En in D.A. ook steeds 'dipjes’ in het geluid. Soms een paar achter elkaar, meest opvallend als er achtergrondmuziek is.

Geluid, ondertiteling, logo… ze hebben het daar technisch niet echt voor elkaar momenteel.


Helaas ik ook hetzelfde probleem, heel Irritant, het is mijn lievelingszender

 

mamsmo


Ook ik ervaar sinds enkele weken (bij Downton Abbey) een haperend geluid bij spraak en muziek.

Erg storend.


De storingen zijn bekend bij BBC First, en er wordt gewerkt aan herstel.

Het is zo dat er al een verhuizing van de eindregie van BBC First gepland stond, en men had de stille hoop dat de huidige apparatuur het zou uithouden totdat er na de verhuizing nieuwe apparatuur voor de eindregie in gebruik zou worden genomen. Dat blijkt nu echter niet het geval te zijn…

Piet.


Reageer