Skip to main content

Elke week is de serie opname weg en soms lukt het niet om de serie opnieuw in te plannen

Beste @Vazgen, welkom! Wat vreemd dit 😞. Kan je eens kijken bij de ‘geplande opnames’ of daar Great British Menu op staat? Zou je deze in zijn geheel willen verwijderen? Ook evt. eerdere seizoenen. Als je dat gedaan hebt, wil je dan nog eens proberen een serieopname in te plannen? Mocht dat nog niet werken, dan hoor ik het graag. Ik zal het zelf ook even thuis testen 🙂.


Hallo Marcia 

ik heb alles weggehaald en opnieuw ingesteld. Helaas niks werkte ook via de telefoon. Dan kleurt het eerst rood en dat verdwijnt meteen weer. Ik neem het nu per dag op. Kan twee dagen vooruit kijken op de BBC dus dan maar zo. Masterchef doet wel de hele serie opnemen  


Wat gek! Ik had het dus ook ingesteld en bij mij heeft ‘ie wel in ieder geval twee afleveringen opgenomen. Het lijkt dus op de server wel goed te gaan. Weet je heel zeker dat onder ‘geplande opnames’ ook geen ouder seizoen meer verstopt staat? Het per dag opnemen kan altijd ook, maar is niet het meest handige natuurlijk.Â