Skip to main content

wil vandaag op BBC one ‘ match of the day’ opnemen, maar dat gaat niet meer. geen enkel programma op BBC one kan ik  opnemen. heb de tv-ontvanger  gereset, geen invloed.

via de computer kan ik via ‘ kpn itv wel opnemen, dus het probleem is opgelost, maar ik vraag me toch af waarom het op de tv niet gaat


Merkwaardig dat opnemen van BBC One (26) via de decoder niet lukt. Lukt het kijken via de decoder van de via de computer gemaakte/geplande opname ook niet?


ja  het programma is opgenomen en is te bekijken


Hoi @Wil forum. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat het niet lukt om een programma op BBC one in te plannen vanaf de tv-ontvanger. Heb je meerdere ontvangers in huis? Zo ja, lukt het wel vanaf een andere ontvanger? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik hoor graag van je!


ik heb op de tv de standaard zenderlijst er weer in gezet en daarna was de opname op BBC weer ingepland. dank voor je reactie


Wat goed om te lezen dat het inmiddels wel weer lukt om een opname in te plannen op BBC one, Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!