Skip to main content

Ik kon vandaag weer niet doorzappen met de afstandsbediening. Dit is mij al 5 x overkomen in de laatste week. Ik kan wel de tv gewoon aan en uit zetten, dus de afstandsbediening werkt. Nu probeerde ik via het groene knopje bovenop de mediabox uit te zetten maar ook dat lukte niet. Het bleef groen. Toen heb ik via de schakelaar aan de achterkant de media box uit gezet en na 2x opnieuw aan en uitzetten werkte het weer normaal. ook heb ik af en toe last van sneeuw op mijn beeld, dit gaat dan weer weg na een reset, maar is niet fijn. Wat is de oplossing?

 

Groet; Gart

 

Hallo @Gart,

Welkom hier! 

Het klinkt of de ontvanger een beetje van slag is. Zou je is willen proberen om de software op de ontvanger opnieuw te installeren?  Dit doe je via Menu → Instellingen → Systeem → Software opnieuw installeren → Installeer. 
De ontvanger gaat binnen een minuut zichzelf herstarten en de software opnieuw installeren. Dit duurt ongeveer 15 tot 20 minuten.  Je opnames en dergelijke hoef je je geen zorgen over te maken, die blijven gewoon bestaan. 

 


Beste Chrizziey

Dit heb ik ook al geprobeerd, ook geprobeerd om de router uit te zetten. Dit geeft dan wel resultaat maar dan een paar dagen later moet ik hem weer resetten. Soms doet hij het een paar weken goed.


Hallo @Gart,

Check, dan zal de ontvanger denk ik niet meer helemaal lekker zijn. Het snelste is om even te bellen met 0800-0402. Ze kunnen je ook hier helpen, dit duurt alleen ietsje langer. Vul in dat geval je forumprofiel in met je gegevens, mocht je dit nog niet gedaan hebben. 


Hoi @Gart, heb je nog contact gehad met mijn collega's bij 0800-0402? Ik ben wel benieuwd wat nou de oplossing is.


Hallo Thomas, Ik heb nog geen contact gehad mat KPN. Ik wacht nu eerst af hoelang het duurt voordat ik weer een probleem heb. Dat kan vandaag zijn, maar wat ook wel voorkwam, een paar weken. Bedankt in ieder geval

Groet; Gart