Skip to main content

Ik probeer al het hele weekend ESPN te beëindigen, maar krijg zowel via de app, als de site als de tv een foutmelding. Wat moet ik nu doen? Ik zie geen optie om contact te krijgen met de helpdesk.

Hallo @Telfort1234 ,

Contact opnemen met de helpdesk is helemaal niet moeilijk.:wink:

 

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Misschien ligt het aan het late tijdstip, maar ook via jouw instructie (die vooral aantoont dat het helemaal niet zo makkelijk is wat mij betreft) ben ik niet bij de chat gekomen...


Klopt @Telfort1234 ,

De chat is inderdaad heel lastig te vinden. En ik het net gecheckt. Ze zijn voor vandaag al gesloten. Morgen om 8.00 gaat de chat weer open. 

 

Bellen met 0800-0402 kan nog wel tot 22.00, maar het is vaak wel druk aan de lijn. Morgenochtend vroeg om 8.00 maak je meer kans…

 


Welkom op het kpn forum, @Telfort1234 :)

kpn tv-pakket aan- of uitzetten 

Je kunt bij kpn heel eenvoudig zelf je (zender)pakket wijzigen. Dat kun je op twee manieren doen;

Aanzetten via MijnKPN

  • Log in bij MijnKPN
  • Kies Producten
  • Kies je Thuis product
  • Klik op Extra opties wijzigen of toevoegen
  • Klik op Televisie
  • Kies het zenderpakket en klik op Toevoegen
  • Bevestig met Volgende of 'Kosten straks' op je mobiel
  • Vink Ja, ik ga akkoord aan
  • Bevestig definitief met de blauwe knop Plaats bestelling

 

Aanzetten via de TV

  • Ga in het menu naar 'Instellingen'
  • Druk op 'Zenderpakketten'
  • Kies jouw zenderpakket
  • Kies voor Pakket bestellen
  • Je bevestigt je keuze met je pincode

 

Kijk voor meer informatie op: kpn zenderpakket wijzigen

Je pakket wordt dan binnen 15 minuten gewijzigd. Lukt het even niet om je pakket te wijzigen? Of wordt je aanvraag niet binnen de gestelde tijd verwerkt? Wacht het dan nog even af, soms kan het door drukte op de server iets langer duren.

Mocht het na 24 uur nog niet zijn verwerkt? Dan kun je altijd contact met ons opnemen via de klantenservice: kpn contact


Klopt @Telfort1234 ,

De chat is inderdaad heel lastig te vinden. En ik het net gecheckt. Ze zijn voor vandaag al gesloten. Morgen om 8.00 gaat de chat weer open. 

 

Bellen met 0800-0402 kan nog wel tot 22.00, maar het is vaak wel druk aan de lijn. Morgenochtend vroeg om 8.00 maak je meer kans…

 

@Telfort1234 

Is het opzeggen van ESPN nog gelukt via de chat? Of toch nog via de instructie van Nadia? 


Het opzeggen via de chat was gelukt. Maar helaas niet naar tevredenheid.

 

Door de storing heb ik een aantal dagen te veel abonnement moeten betalen en daar kon niks aan gedaan worden.