Skip to main content
Beantwoord

Beëindigen opname-pakket

  • March 23, 2020
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Hallo, ik vroeg me af dat wanneer je je opname-abonnement beeindigd of je dan ook je gemaakte opnamen wel kunt blijven zien. Of is de toegang tot dat menu dan volledig weg?

 

 

Beste antwoord door PeterG

Direct weg. En al zet je het meteen weer aan; dan begin je met een schone lei.

Waarom zou je het opnemen, juist nu, willen uitzetten?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 23, 2020

Alles is dan weg!


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • March 23, 2020

Direct weg. En al zet je het meteen weer aan; dan begin je met een schone lei.

Waarom zou je het opnemen, juist nu, willen uitzetten?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 24, 2020

Ok, bedankt voor info.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 24, 2020

Hoi Salsoulman en welkom op ons Forum :) Ik zie dat Joep1965 en PeterG je vraag al hebben beantwoord. Mocht je ooit nog eens vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!