Skip to main content

Na een bezoek in telefoon winkel 1 dag voor de vakantie een telefoon gekocht.  (smart).  Na de vakantie 8 weken later werd er een TV pakket ( ontvanger bezorgt )  Navraag gedaan via 0800-0404.  Met als antwoord waarschijnlijk is dit nodig.  Preventief, als oude ontvanger zal veroudert zijn.  Heb gezegd  dat  dat we nog niet zolang onze diensten via glas ontvangen, en toen is ook het ontvangers kastje vervangen.  Maar werd gezegd door kpn medewerker, je kan het zo installeren en het werkt net zoals het oude.  Dit gedaan, blijkt alles anders te werken. En na vele telefoontjes kon alles niet weer naar het oude kastje. Hier ben ik als bijna 5 weken aan het bellen en mailen. Niemand die je helpt.  Ben naar de winkel geweest waar men erkende dat zonder toestemming het contract was beëindigd. Maar het ook heel lastig is om terug te zetten. Er is een ticket aan gemaakt, en gezegd dat er binnen 5 dagen contact opgenomen zal worden.  Er is na weken 2 x gebeld.  Echter de telefoon oproep was zo kort dat je geen tijd had om te beantwoorden.  1 x beltoon.  Ook dit weer doorgegeven.  Bovenstaande bij elk gesprek weer uitleggen.  Het lijkt er op dat ze alleen maar kunnen verkopen bij KPN. En een klant klacht niet serieus nemen. Zal te maken hebben met het personeel van KPN zonder groen hart.  Externe klachten via call centra. Het lijkt er op dat de enigste oplossing is over te stappen naar concurrent KPN. Maar dat doe je niet zo maar. Ben zelf oud KPN medewerker 40 dienstjaren. Dus geef ik ze nog even. 

Ben je zakelijke klant of particulier klant?

 

Voor particulier klanten moet je, gratis, 0800-0402 bellen.

 

Welke KPN tv decoder heb je en welke had je?

En is je abonnement beëindigd (staat in de naam van het bericht) of iets anders?

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

 

Een moderator (KPN medewerker) kijkt ook mee en helpt ook.

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

i.v.m. drukte kan dit een paar dagen duren.


Oude ontvanger is een Arris.  

De nieuwe is sageman com   DIW 7022

Ben een particuliere klant.

Ben oud KPN  medewerker.  En ken de service nummers van KPN.  

Maar via 0800 0402   heb ik bijna alle medewerkers gehad.  Iedere keer het zelfde verhaal vertellen .

Op hun manier doen ze alles voor je . Maar het blijft bij beloftes.  U wordt terug gebeld binnen 5 dagen.  Maar ze doen het niet.

Er is in de KPN winkel een ticket aan gemaakt met verzoek alles terug te zetten naar het oude. Daar zou i over terug gebeld worden.

Dat is 2 x gebeurt  op een dag.  Met 1x de bel over laten gaan.  Geen contact.  Ook dat meerdere keren moeten doorgeven aan 0800-0402.

Na enkele dagen kreeg ik een mail met een telefoon nr om terug te bellen.

Na het draaien van dit nummer krijg je de mogelijkheid om een code in te toetsen die in de mail staat.   Echter in mijn mail stond bij code 7 x een ster *.  Die heb ik in getoetst en afgesloten met #  Gaat niet goed.  Weer na vele telefoontjes was iemand van 0800-0402 die contact zocht naar die afdeling.  Opnieuw een mail met terug bel verzoek.  En 7 cijferige code nu geen sterren maar  cijfers.  Opnieuw een poging ook nu gaat het niet goed.  Na het in toetsen code geeft voice respons aan wat ik heb gekozen.  Als het goed is moet je een 1 in toetsen.

Het klopte allemaal.  Maar voice response geeft aan onjuiste code.   En Nu??????   Weer via 0800-0402 dit proberen uit te leggen.  Maar bij de laatste medewerker die weet niets van mail die ik had ontvangen.  En spreekt alleen over de contacten die er geweest zijn.  Elke medewerker moet het systeem vullen waar het contact over is geweest. En dat gebeurt niet altijd.   En dan heb je bij navraag een probleem.

En zo hou ik alle KPN medewerkers aan het werk. Maar mijn probleem zijn ze niet mee bezig.  Normaal zou je in mijn geval al lang bij ziggo of elders een aansluiting nemen.

 


@Jan Postma 

 

Heb je je profiel al compleet ingevuld van dit forum?

Dan kan, zoals ik al vermelde, een moderater het voor je nakijken en erop terugkomen. 


bedankt.  gedaan.  Verwacht er niets van.


bedankt.  gedaan.  Verwacht er niets van.

 

Voor elk probleem is een oplossing.

Dat is het probleem niet.

De oplossing, dat is het probleem.

 

Maar even serieus, ik heb alle vertrouwen in de moderators. 😉😊


Nou heb maar eens weer contact opgenomen met 0800-0402.  En mijn vertrouwen is weer toegenomen.

Een medewerker heeft zich eens verdiept in alle misstanden. En heeft de moeite genomen met de werkvloer.

Die kwamen met het voorstel wissel oude ontvanger terug met de oude, en het probleem is opgelost.

Die tip had ik al eens gevraagd, maar dat zou niet werken. En de oude ontvanger is ingeruild. Klant kan niet terug werd er gezegd.

Nu gaan ze een oude type ontvanger sturen. En dan moet het weer werken zoals het was.   Ben benieuwd.

 


Hi @Jan Postma, welkom op forum. 

Wat een nare situatie dit, vooral omdat het ongevraagd is gedaan. Goed dat je ook hier aan de bel hebt getrokken. 

Ik kan in ieder geval zien dat er zaterdag stappen zijn gedaan om je de oude ontvanger op te sturen. Zou je me hier op de hoogte willen houden over de afloop hiervan? Want anders ga ik ook kijken wat ik hierin kan betekenen. 

Ik hoor graag van je mocht dit nodig zijn. 


Beste Alex,

Hierbij voorgang n.a.v. 

We hebben een oude ontvanger ontvangen van KPN. Zoals telefonisch is dgg. Alles aangesloten. En het werkt weer zoals vanouds.  Je hebt wel heel veel geduld nodig om iets weer in dienst te krijgen bij KPN.  Uren heb ik contact gehad via 0800-0402. Je komt er achter dat niet alle melding worden verwerkt in hun registratie systeem. Waardoor de klant iedere keer het verhaal opnieuw moet doen. Stop er mee om alles te omschrijven wat er zoal misgaat bij KPN. Het is ook moeilijk te verkroppen als oud service medewerker. Omdat we anders werkte.  Bij ons was klant tevredenheid het belangrijkste.

Je deed daar  alles voor richting klant.

Voorlopig geen nieuwe ontvanger hier in huis. Wat het advies ook is van KPN


Ik snap het gevoel zeker Jan, ik wil ook benadrukken dat dit zeker niet de normale gang van zaken is. Mijn excuses.

Ik ben wel ontzettend blij om te lezen dat alles nu goed werkt. 


Gelukkig niet de normale gang van zaken.

Maar het is wel een gemis dat je niet echt geholpen wordt via 0800-0402.

De meesten klanten waren al lang afgehaakt.  Omdat het je zoveel tijd kost.

Weet de weg nog bij KPN. En Heb de tijd pensioen.

Maar in mijn KPN tijd kreeg de klant na een klacht  een enquête. Klant tevredenheid.

Daar zijn ze mee gestopt. Dat begrijp ik nu.