Skip to main content

Soms, als ik opstart, is het beeld erg flets. Heel vlakke kleuren en weinig contrast!

na een HARDE herstart van de Arris VIP zijn de kleren e.d. weer normaal, 

Beste @Mellody, welkom! Heb jij de Arris 5202? Zou je dan onderstaande ter harte willen nemen en onderstaande lijstje ingevuld in een privébericht naar mijn collega Paul willen sturen? We helpen je er graag verder mee:

 

Hoi allemaal!Klanten die op de 4k UHD tv-ontvanger type 5202 problemen ervaren met HDR in combinatie met hun televisie, en de oude software terug willen hebben kunnen dit via het KPN Forum aangeven.We hebben de volgende gegevens nodig:

  • Naam klant:
  • E-mailadres van de klant:
  • Postcode / huisnummer:
  • Merk televisie:
  • Model televisie:
  • iTV abonneenummer (14 cijferig):
  • Exacte klacht omschrijving:
  • Stuur bovenstaande ingevulde vragenlijst naar mij in een privébericht. Alleen volledig ingevulde formulieren kunnen in behandeling worden genomen.Wanneer kun je de oude software verwachten?Binnen 24 (tot max. 48) uur zal het account in een speciale software-groep worden geplaatst. Na de 24 (tot max. 48) uur zal de tv-ontvanger het service-window (01:00 – 07:00) daarna dan vanzelf de oude software downloaden (of wanneer je herstart).

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je het privébericht nog gestuurd? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?