Skip to main content

Goedendag,

Ik ben van Telfort overgezet naar KPN. Mijn telfort abonnement heb ik nu zo'n 2 ½ jaar en best tevreden. Echter nu is het zo bij ieder programma wat ik terugkijk het beeld gewoon stop. Blijft hangen/bevriest. Het lijkt erop dat de tijd wel gewoon doorloopt, dat kan ik aan de klok zien die  door blijft lopen. Om  uit het programma te komen moet ik flink vaak proberen eruit te komen en dan plotseling werkt het weer. Lijkt dus dat de afstandsbediening dan minder reageert.

Kastje wat ik heb is een ARRIS VIP2952 V2 staat erop. Heb hem van stroom gehaald een paar keer. Toen dat niet hielp heb ik hem teruggezet naar fabrieksinstellingen. Maar helaas nog niets.

Ik vind het heel lastig om in contact te komen via mail met de KPN, heb het idee dat ze daar  niet op zitten te wachten. Toen kwam ik op dit forum en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Zie ook wel antwoorden van de KPN dus ben benieuwd:)

Overigens, geen hele lastige moeilijke dingen vragen ik ben een redelijke digibeet

 

Gebruikt u dit soort dingen?

 


Ik weet niet wat het is …………… dus ik neem aan van niet.


Nee dat lijkt mij niet, ik herken ze niet,


Hoi @Kiter, van harte welkom op ons forum! 

Wat irritant dat het beeld bevriest als je programma's wilt terugkijken. Ik zie dat Joep al toegesneld is 🙂 de apparaten in de afbeelding is een Draadloze Verbindingsset. Dat is een manier waarop je zonder bekabeling door huis je tv-ontvanger op de Experia Box (je modem) kan aansluiten. Echter heeft een rechtstreekse verbinding altijd de voorkeur, dat werkt uiteindelijk het beste.

Vandaar de vraag: Hoe is jouw tv-ontvanger verbonden met de Experia Box? Werken andere functies, zoals gewoon live tv kijken, wel goed? Heb je één of meerdere tv-ontvangers in huis, en heb je via deze stappen gereset?